azo moeilijk, ik kan een zonnetje tekenen in paint
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichtengewoon van iedereen maar ik heb al best lang geen auto meer gezien van mercedesman, dus vooral daarvan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHet zal toch voor volgend weekend zijn, momenteel heb ik echt geen tijd om hem af te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenduiveltjes tekenen is makkelijker dan auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichtenja maar auto's tekenen is leuker en vind ik veel mooier
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie wielen van die Audi zijn wel goed gelukt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie wielen van die Audi zijn wel goed gelukt...Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichtendaar ben ik het niet mee eens. ze zijn veel te klein en je ziet ze teveel
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichtenheey wat probeer je daarmee te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZegt het woord sarcasme jou iets?
dus zeg dan gewoon in woorden.
Comment
Comment