Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F355 vs F360
Collapse
X
-
Over de prijzen van de werkuren:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Das niet overdreven ,zeker als je weet dat er 2 banden inbegrepen zijn.
Een vriend kocht een 2dehands Porsche 911 kweeniewa en na een jaar mocht ie 4 nieuwe banden steken+ nieuwe uitlaat + groot onderhoud = bijna 5K
Over welke Ferrari gaat het hier?2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenDas niet overdreven ,zeker als je weet dat er 2 banden inbegrepen zijn.
Een vriend kocht een 2dehands Porsche 911 kweeniewa en na een jaar mocht ie 4 nieuwe banden steken+ nieuwe uitlaat + groot onderhoud = bijna 5K
Over welke Ferrari gaat het hier?
Comment
-
Hier nog een 355 F1 in Duitsland. Vraagprijs 49.999 euro, maar die heeft dat onderhoud niet gekregen é.
The official Ferrari Approved website is the easiest and fastest way to purchase a Certified Pre-Owned Ferrari Car for sale.
Die schakelpeddels zouden me toch tegenhouden. Dan nog liever deze gewone 355 GTB met manuele versnellingen! Is wel 57.300 euro:
Comment
-
Niet vergeten dat veel zaken in garantie bleven bij de f430, dus een F1-bak pomp vervangen kost ook niet zo veel geld. De factuur van ICM wijst een onderhoud van 1000euro en dan nog wat banden, hadden ze mij ook verteld bij monza. Eerlijke prijs dus.
Mijn buur heeft zijn f355 te koop gesteld, is een Tour de France blauw van 96, 35k.kms en altijd onderhouden bij monza, bezit ook blauwe carbon zitjes. Prijs is[of was] 55ke. Had ook net volledig onderhoud gehad. Een wagen met kilometers en geen onderhoud, hmm dikke 35ke indien van partikulier. Dealers geven meestal wel een garantie, is ook geld waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenNiet vergeten dat veel zaken in garantie bleven bij de f430, dus een F1-bak pomp vervangen kost ook niet zo veel geld. De factuur van ICM wijst een onderhoud van 1000euro en dan nog wat banden, hadden ze mij ook verteld bij monza. Eerlijke prijs dus.
Mijn buur heeft zijn f355 te koop gesteld, is een Tour de France blauw van 96, 35k.kms en altijd onderhouden bij monza, bezit ook blauwe carbon zitjes. Prijs is[of was] 55ke. Had ook net volledig onderhoud gehad. Een wagen met kilometers en geen onderhoud, hmm dikke 35ke indien van partikulier. Dealers geven meestal wel een garantie, is ook geld waard.
Waarom heb jij uiteindelijk gene gekocht?
Heb je iets in de plaats gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten€52/uur? Das cheap, bij Porsche is dat €100.
Bij welke ga jij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten100?
Bij welke ga jij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Maar dat is net hetgeen een Ferrari niet moet zijn
Comment
Comment