Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk BerichtenDe uitgeklopte wielkasten mogen wel gewoon rond, die ur-quattro wielkasten passen niet op een hatchback. Verder heb ik liever een 3-deurs RS3.
Als je 3-deuren wil koop je maar een TT RS is het motto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAls de info klopt komt er alleen maar een RS3 Sportback en geen 3-deur versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, en een RS3 wordt dan ook op de markt gebracht met die redenen!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAls de info klopt komt er alleen maar een RS3 Sportback en geen 3-deur versie.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenwel raar dat de RS3 nog steeds de L-R ovale uitlaten niet heeft,
hoewel een A3 1 van de weinige(huidige) audi's die dat tot nu toe op geen enkele motorisatie gehad heeft,vind ik toch dat een RS dat "moet"hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenwel raar dat de RS3 nog steeds de L-R ovale uitlaten niet heeft,
hoewel een A3 1 van de weinige(huidige) audi's die dat tot nu toe op geen enkele motorisatie gehad heeft,vind ik toch dat een RS dat "moet"hebben
En 6500 toeren is minder dan bij de TT RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEr gaat een gerucht in de wandelgangen dat dit geen RS3 is maar een "S3 plus".
En 6500 toeren is minder dan bij de TT RS.
Ik zag trouwens dat hij al ronde uitgeklopte wielkasten heeft, good job! De nieuwe 7-traps DSG-bak komt van de nieuwe Transporter als ik het niet mis heb...
Blijf het trouwens jammer vinden van de Sportback.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk BerichtenEen S3 Plus met vijfcilinder TTRS turbomotor in volledige RS-look, jahoor.
Ik zag trouwens dat hij al ronde uitgeklopte wielkasten heeft, good job! De nieuwe 7-traps DSG-bak komt van de nieuwe Transporter als ik het niet mis heb...
Blijf het trouwens jammer vinden van de Sportback.
Comment
-
Komst Audi RS3 nabij
Bij Quattro GmbH willen ze ook wel een keer een hot hatch brengen. De Audi RS3 wordt de eerste, en de komst van die ultrasnelle A3 is nabij. Dit zijn de meest recente foto’s van een definitief exemplaar. We verwachten de 340 pk sterke RS3 op de Salon van Parijs te kunnen bekijken.
Op deze afbeeldingen is de definitieve voorbumper te zien. Daarin zit veel ‘gaas’ verwerkt en de enorme openingen in het front geven de RS3 een aanzien in de stijl van de TT RS. Met dat product deelt de RS3 de aandrijflijn: een 2.5 turbo vijfcilinder met 340 pk en 450 Nm. Daarmee knalt de TT RS in 4,6 seconden van 0 naar 100. De RS3 zal naar verwachting eveneens onder de 5 seconden duiken.
Altijd als Sportback
Overigens komt de RS3 in een gelimiteerde oplage. Daarbij is de auto in de anderhalf jaar dat –ie nu langskomt louter als Sportback gesignaleerd. De testauto’s reden altijd met S3-logo op de grille, ook dit zwarte exemplaar is daarmee getooid. Dat er mannen van Quattro GmbH aan het werk zijn verraadt het kenteken: HN staat voor Heilbronn/Neckar, auto’s uit Neckarsulm, waar de Audi-dochter gevestigd is, hebben dat op de nummerplaat.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment