Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    In Oktober wordt de nieuwe A3 voorgesteld.
    Verder als een Audi op de Nordschleife test dan duurt het nog zeker een half tot drie kwart jaar voor dat hij zijn debuut maakt.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Zeer knappe kar!

Comment

• De uitgeklopte wielkasten mogen wel gewoon rond, die ur-quattro wielkasten passen niet op een hatchback. Verder heb ik liever een 3-deurs RS3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
            De uitgeklopte wielkasten mogen wel gewoon rond, die ur-quattro wielkasten passen niet op een hatchback. Verder heb ik liever een 3-deurs RS3.
            Als de info klopt komt er alleen maar een RS3 Sportback en geen 3-deur versie.
            Als je 3-deuren wil koop je maar een TT RS is het motto.

Comment

Het is heel onpraktisch als je je kleinen kinderen in de kinderstoelen moet hijsen in een 3-deurs. Bovendien zijn de parkeerplaatsen aan de Carrefour zeer smal en de deuren van een 3-deurs zijn gewoon te lang. Daarom is het verstandig 4 deuren te monteren.

Comment

• Ja, en een RS3 wordt dan ook op de markt gebracht met die redenen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Ja, en een RS3 wordt dan ook op de markt gebracht met die redenen!
                  in mijn geval zou het zeer handig zijn om een alternatief te hebben om mijn 2 kinderen, 9 en 12 te kunnen afhalen van school of een andere activiteit daar een snelle A5 (nu nog te doen maar binnen 3j niet meer) of een TT ontoereikend zijn op de achterbank. Deze RS3 past perfect , denk ik

Comment

• Ik zeg niet dat 't slecht is hé, ik ben ook voorstander van de Sportback-vorm.

Maar dit als argument geven om de RS3 in die vorm te moeten produceren, ik denk toch dat de bestaansredenen van deze bolide ff ergens anders liggen.

Comment

• een C63AMG ook

Comment

en als de info zou kloppen, want met die marketingjongens van Audi weet je nooit zou dit nogmaals een meesterzet zijn imo (en dit is niet omdat ik deze sportback zo handig en wss nog een betaalbaar scheurijzer vindt met een degelijke afwerking)

Comment

• Meer foto's en veel informatie
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• wel raar dat de RS3 nog steeds de L-R ovale uitlaten niet heeft,
                            hoewel een A3 1 van de weinige(huidige) audi's die dat tot nu toe op geen enkele motorisatie gehad heeft,vind ik toch dat een RS dat "moet"hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                              wel raar dat de RS3 nog steeds de L-R ovale uitlaten niet heeft,
                              hoewel een A3 1 van de weinige(huidige) audi's die dat tot nu toe op geen enkele motorisatie gehad heeft,vind ik toch dat een RS dat "moet"hebben
                              Waarom? Voert een ovale uitlaat de uitlaatgassen beter af? Ik heb er alleszins op mij auto, maar ik had er verder geen aandacht aan gegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                wel raar dat de RS3 nog steeds de L-R ovale uitlaten niet heeft,
                                Er gaat een gerucht in de wandelgangen dat dit geen RS3 is maar een "S3 plus".
                                En 6500 toeren is minder dan bij de TT RS.
                                Last edited by ; 03/08/2010, 20:51.

Comment

Er gaat een gerucht in de wandelgangen dat dit geen RS3 is maar een "S3 plus".
                                  En 6500 toeren is minder dan bij de TT RS.
                                  Een S3 Plus met vijfcilinder TTRS turbomotor in volledige RS-look, jahoor.

Ik zag trouwens dat hij al ronde uitgeklopte wielkasten heeft, good job! De nieuwe 7-traps DSG-bak komt van de nieuwe Transporter als ik het niet mis heb...

Blijf het trouwens jammer vinden van de Sportback.

Comment

• lekkers van audi !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                                      Een S3 Plus met vijfcilinder TTRS turbomotor in volledige RS-look, jahoor.

Ik zag trouwens dat hij al ronde uitgeklopte wielkasten heeft, good job! De nieuwe 7-traps DSG-bak komt van de nieuwe Transporter als ik het niet mis heb...

Blijf het trouwens jammer vinden van de Sportback.
                                      Deze mule heeft gewoon een handbak.

Comment

• Komst Audi RS3 nabij

Bij Quattro GmbH willen ze ook wel een keer een hot hatch brengen. De Audi RS3 wordt de eerste, en de komst van die ultrasnelle A3 is nabij. Dit zijn de meest recente foto’s van een definitief exemplaar. We verwachten de 340 pk sterke RS3 op de Salon van Parijs te kunnen bekijken.

Op deze afbeeldingen is de definitieve voorbumper te zien. Daarin zit veel ‘gaas’ verwerkt en de enorme openingen in het front geven de RS3 een aanzien in de stijl van de TT RS. Met dat product deelt de RS3 de aandrijflijn: een 2.5 turbo vijfcilinder met 340 pk en 450 Nm. Daarmee knalt de TT RS in 4,6 seconden van 0 naar 100. De RS3 zal naar verwachting eveneens onder de 5 seconden duiken.

Altijd als Sportback
                                        Overigens komt de RS3 in een gelimiteerde oplage. Daarbij is de auto in de anderhalf jaar dat –ie nu langskomt louter als Sportback gesignaleerd. De testauto’s reden altijd met S3-logo op de grille, ook dit zwarte exemplaar is daarmee getooid. Dat er mannen van Quattro GmbH aan het werk zijn verraadt het kenteken: HN staat voor Heilbronn/Neckar, auto’s uit Neckarsulm, waar de Audi-dochter gevestigd is, hebben dat op de nummerplaat.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X