Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er een groot verschil in fotokwaliteit tss een Canon G9 en een Canon Ixus 960is? Bij de eerste kan je de ISO-waarde goed instellen, alleen zou dat minder goed werken dan op een echt goed fototoestel, dus dan vraag ik mij af of het verschil de moeite waard loont. De grotere lens zal mss wel verschil maken.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• fotokonijnenberg is echt goed. Zeer klantvriendelijk, zeer goede prijs, gewoon top! Morgen ga ik er ook waarschijnlijk nog eens op bezoek

ah en joris, ik verkoop mijn 18-55 met filter, zonnekap en polarisatiefilter. Moest ge interesse hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        fotokonijnenberg is echt goed. Zeer klantvriendelijk, zeer goede prijs, gewoon top! Morgen ga ik er ook waarschijnlijk nog eens op bezoek

ah en joris, ik verkoop mijn 18-55 met filter, zonnekap en polarisatiefilter. Moest ge interesse hebben
        Stuur maar een PM met uw vraagprijs ( per stuk, of verkoop je het zowiezo als 'kit' )??

edit: ik veronderstel dat er geen defecten aan zijn

Comment

• nog een paar vraagjes:

waarvoor dient een zonnekap?
          die filters zijn geen must dacht ik( juist voor minder reflectie )
          • Tiffen 58mm uv haze 1 filter
          • B+W circulair Pol 58 ES
          voorwat dienen deze?

Comment

• Digitale koek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
              nog een paar vraagjes:

voorwat dienen deze?
              Die eerste is een UV filter, handig als je de lens eens laat vallen of ergens tegenstoot, die twee een polarisatiefilter om reflectie's weg te krijgen en mooiere kleuren te krijgen. Een zonnekap is handig om het zonlicht van je lens af te houden om goede foto's zonder al te veel inval van zonlicht te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Die eerste is een UV filter, handig als je de lens eens laat vallen of ergens tegenstoot, die twee een polarisatiefilter om reflectie's weg te krijgen en mooiere kleuren te krijgen. Een zonnekap is handig om het zonlicht van je lens af te houden om goede foto's zonder al te veel inval van zonlicht te hebben.
                die eerste houdt de lens wat meer in ere?

Comment

die eerste houdt de lens wat meer in ere?
                  Jep

Comment

• Onder het moto; you only live once en uwen eindejaarspremie is gestort;

Kzal donderdag of vrijdag achter de 400D body gaan en de lens / filters van TTN overkopen.

Comment

• Denniske en vroem-vroem zouden eens een topic moeten aanmaken, over het materiaal dat zij gebruiken
                      Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                        Denniske en vroem-vroem zouden eens een topic moeten aanmaken, over het materiaal dat zij gebruiken
                        zoals op de Audi-meeting
                        Ik dacht dat F40 zo een joekel van een lens vasthad dat een 2000euro kost
                        Ik moest effe slikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                          Denniske en vroem-vroem zouden eens een topic moeten aanmaken, over het materiaal dat zij gebruiken
                          Mogen F40fan,Ken,Cédrick en TTN niet meedoen dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                            Gio, ga eens kijken naar de Canon Ixus 75 of eventueel nog de 70. Supergemakkelijk, knap en klein toestel.
                            Zoveel gasten die met fototoestellen bezig zijn en 1 deftig antwoord
                            Merci voor de tip!

Ik bekijk het eens

Comment

zoals op de Audi-meeting
                              Ik moest effe slikken
                              Dat zal deze zijn:

http://www.fotokonijnenberg.be/produ...id_product=637

Comment

nog een paar vraagjes:

voorwat dienen deze?
                                een UV-filter beschermt, als je met film nog fotografeert, je film tegen schadelijk UV-licht... bij digitaal heeft dat licht geen invloed dus wordt die filter eigenlijk enkel als bescherming van het voorste lenselement gebruikt

Comment

zoals op de Audi-meeting
                                  Ik moest effe slikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                    een UV-filter beschermt, als je met film nog fotografeert, je film tegen schadelijk UV-licht... bij digitaal heeft dat licht geen invloed dus wordt die filter eigenlijk enkel als bescherming van het voorste lenselement gebruikt
                                    De meester heeft gesproken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      nee hoor

70-200 2.8 IS it is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                        nee hoor

70-200 2.8 IS it is
                                        Ow ow, my mistake,sorry!

Comment

• Een geheugenvraagje:

Voor een Panasonic FZ18, welk geheugen moet ik erbij kopen als ik zeeeeeeeeer snel geheugen wil en toch redelijke capaciteit... 2 of 4 Gb...
                                          Het is SDram, maar ik geloof dat er al een andere soort bestaat ondertussen (SDHC?), maar ik volg niet goed...
                                          UltraII, Extreme III, ... wat is nu eigenlijk 't snelste van 't snelste dat op een FZ18 past en geen al te veel overkill is?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X