Is er een groot verschil in fotokwaliteit tss een Canon G9 en een Canon Ixus 960is? Bij de eerste kan je de ISO-waarde goed instellen, alleen zou dat minder goed werken dan op een echt goed fototoestel, dus dan vraag ik mij af of het verschil de moeite waard loont. De grotere lens zal mss wel verschil maken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenfotokonijnenberg is echt goed. Zeer klantvriendelijk, zeer goede prijs, gewoon top! Morgen ga ik er ook waarschijnlijk nog eens op bezoek
ah en joris, ik verkoop mijn 18-55 met filter, zonnekap en polarisatiefilter. Moest ge interesse hebben
edit: ik veronderstel dat er geen defecten aan zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtennog een paar vraagjes:
waarvoor dient een zonnekap?
die filters zijn geen must dacht ik( juist voor minder reflectie )- Tiffen 58mm uv haze 1 filter
- B+W circulair Pol 58 ES
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDie eerste is een UV filter, handig als je de lens eens laat vallen of ergens tegenstoot, die twee een polarisatiefilter om reflectie's weg te krijgen en mooiere kleuren te krijgen. Een zonnekap is handig om het zonlicht van je lens af te houden om goede foto's zonder al te veel inval van zonlicht te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtendie eerste houdt de lens wat meer in ere?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk BerichtenDenniske en vroem-vroem zouden eens een topic moeten aanmaken, over het materiaal dat zij gebruiken
Ik dacht dat F40 zo een joekel van een lens vasthad dat een 2000euro kost
Ik moest effe slikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk BerichtenDenniske en vroem-vroem zouden eens een topic moeten aanmaken, over het materiaal dat zij gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenGio, ga eens kijken naar de Canon Ixus 75 of eventueel nog de 70. Supergemakkelijk, knap en klein toestel.
Merci voor de tip!
Ik bekijk het eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenzoals op de Audi-meeting
Ik moest effe slikken
http://www.fotokonijnenberg.be/produ...id_product=637
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtennog een paar vraagjes:
waarvoor dient een zonnekap?
die filters zijn geen must dacht ik( juist voor minder reflectie )- Tiffen 58mm uv haze 1 filter
- B+W circulair Pol 58 ES
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenzoals op de Audi-meeting
Ik moest effe slikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichteneen UV-filter beschermt, als je met film nog fotografeert, je film tegen schadelijk UV-licht... bij digitaal heeft dat licht geen invloed dus wordt die filter eigenlijk enkel als bescherming van het voorste lenselement gebruikt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtennee hoor
70-200 2.8 IS it is
Comment
-
Een geheugenvraagje:
Voor een Panasonic FZ18, welk geheugen moet ik erbij kopen als ik zeeeeeeeeer snel geheugen wil en toch redelijke capaciteit... 2 of 4 Gb...
Het is SDram, maar ik geloof dat er al een andere soort bestaat ondertussen (SDHC?), maar ik volg niet goed...
UltraII, Extreme III, ... wat is nu eigenlijk 't snelste van 't snelste dat op een FZ18 past en geen al te veel overkill is?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment