Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Humor-topic

Het forum ondergaat een lenteschoonmaak vandaar dit nieuwe humor-topic.

Veel plezier.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Een man zit in het restaurant. 'Ober, waarom is mijn portie zo klein? Toen ik hier gisteren was, kreeg ik een veel grotere portie!' 'Waar zat u dan gisteren, meneer?' 'Daar, aan het raam. 'Zo, ja, dat verklaart alles. Mensen die voor het raam zitten, krijgen altijd een grotere portie. Dat is voor de reclame, ziet u?'

Comment

In 't Antwaarps!

Frans zegt tegen Jef: "Seg moette gaai main vraa ni emme?"

Jef antwoordt: "Neeje joeng, da kannek nie doeng."

Frans: "Mor allee joeng 'k zalle kik doar nie kwoad veur zaain zenne, 'kem zelf oek

iet nief en joenk op 'toeg."

Jef : "Neeje, Fraans, 'k pak oe vraa nie over !!!"

Frans: "Is da soems giee schoe waaif of wa?"

Jef : "Mor joawel, mor 'k emvanzjeleive is nen broemmer van aa gekocht, en

daor emmek oek mieer neffe geloepe dan da 'k er em oepgezeete!
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

lol ne papegaai met scheldwoorden

ff neergaan

Comment

Amai m'n voeten...
          Last edited by BMWMB; 04/04/2007, 01:59.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Het forum ondergaat een lenteschoonmaak vandaar dit nieuwe humor-topic.

Veel plezier.
            Hier ook al?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
              Hier ook al?
              Nu kunnen we de oude moppen terug bovenhalen zonder dat het reposts zijn!

Comment

Wat zegt een vis als hij zijn zijn gsm opneemt?

à l'eau

Comment

"och ik vind mijn hond niet meer" zegt Marie tegen haar buurvrouw.
                  "Zet een zoekertje in de krant" reageert zij hierop.
                  "Maar dat zal niet helpen, mijn hond kan niet lezen." zegt Marie.

Comment

Samson en gert wandelen over straat. Plots wordt Gert aangereden door een fietser. Gert neemt de fietser bij zijn kraag en verkoopt hem een paar rake klappen. Samson:"Waarom sla je die man in elkaar Gertje?" Gert:"Ik moet wel kloppen wan zijn bel deed het niet."

Comment

Waarom ligt een konijn sneller in bed dan een hond?

Het konijn moet maar twee tanden poetsen.

Comment

Een echtpaar komt op Zaventem aan na een vakantie in de tropen.
                        Daar hebben ze een slang en een stinkdier gevangen die ze nu het
                        land in willen smokkelen. Vlak voor de douane begint de vrouw
                        zenuwachtig heen en weer te schuifelen.
                        ze zegt tegen haar man: "Wat moeten we nu doen? Als ze die
                        dieren zien, dan moeten we een boete betalen."
                        "Weet je wat," zegt haar man, "ik bind de slang om mijn
                        middel, zodat het op een riem lijkt, en jij doet het stinkdier in
                        je slipje."
                        De vrouw kijkt hem verschrikt aan en zegt :"Maar dat
                        Stinkt toch heel erg ?"
                        Waarop de man zegt: "Ach, gaat hij dood; dan gaat hij dood."

Comment

In een bos klimt een schildpadje in een boom. Boven in de boom aangekomen gaat ie op een tak zitten. Dan springt hij er vanaf, en natuurlijk dondert hij loodrecht naar beneden, keihard op de grond. Gelukkig klimt ie snel weer overeind, en klimt weer die boom in. Gaat ie weer op die hoge tak zitten en springt er weer vanaf. En natuurlijkt dondert ie weer naar beneden. En dit gaat zo een tijdje nog door.
                          Zitten er ook 2 vogels in diezelfde boom te kijken naar dat arme schildpadje. Zegt het ene vogeltje tegen de andere:
                          "Zullen we toch maar zeggen dat ie geadopteerd is?"

Comment

Een aap komt een café binnen en bestelt een kop cappuccino. Hij betaalt met een briefje van 20. De mevrouw achter de kassa geeft de aap tien euro terug omdat ze denkt dat de aap dat toch niet opmerkt.
                            "Er komen hier niet vaak apen", zegt ze.
                            "Nogal logisch," zegt de aap, "ze betalen niet graag 10 euro voor een kop cappuccino!"

Comment

Een man komt in de hemel.
                              Hij vertelt aan Sint Pieter dat hij een goede man geweest is, getrouwd
                              met zijn eerste lief, flink gewerkt, meegeholpen in het huishouden...
                              Hij voelt iets kriebelen op zijn rug, kijkt om en ziet twee
                              vleugeltjes groeien.

Daardoor aangemoedigd gaat hij verder: "Ik heb altijd gedaan
                              Wat mijn vrouw vroeg, direct van 't werk naar huis, niet op café."
                              En hij ziet dat die vleugels groeien.

"Ik heb nooit naar andere vrouwen gekeken, en al mijn geld afgegeven."
                              En die vleugels worden maar groter en groter.
                              De man vraagt aan Sint Pieter: "Ben ik nu een engel?"

"Nee, een kieken."

Comment

Moeder eend wil met haar vijf kuikens aan de overkant van de vijver geraken. Eén voor één springen ze in het water en één na één komen ze er uit aan de overkant. Hoe lang heeft moeder eend met haar kroost er over gedaan om aan de overkant te raken?

Twee minuten, van 1 voor één tot 1 na één.

Comment

Twee olifanten komen elkaar tegen. Eén van hen heeft zijn hoofd in het gips.
                                  "Hoe krijg je dat nou voor elkaar?", wil de ander weten.
                                  "Gisteren was ik een dagje op het platteland. Ik ben op bezoek bij een molenaar en ik wil uit het raam kijken. Die molenaar had me net verteld dat er vier wieken op die molen zaten, dus ik tel één... twee... drie... vier... en ik steek mijn kop uit het raam. Laat er nou toch nog een vijfde wiek achteraan komen!"

Comment

Een breedbek-kikker loopt door de wei en komt een paard tegen. Pratend met zijn brede bek, vraagt de kikker aan het paard: 'Wat eet jij zo de hele dag?' 'Gras,' zegt het paard. 'O,' zegt de breedbek-kikker, 'da's interessant'. En hij loopt weer door. Komt 'ie een konijn tegen en vraagt: 'Wat eet jij zo de hele dag?' 'Klavertjes,' zegt het konijn. 'O,' zegt de breedbek-kikker, 'da's interessant'. En hij loopt weer door. Komt 'ie bij een ooievaar. 'Wat eet jij zo de hele dag?' vraagt de breedbek-kikker. 'Breedbek-kikkers,' zegt de ooievaar. Zegt de breedbek-kikker met een toegeknepen mondje: 'Nóóit van gehoord!'

Comment

er zitten goeie tussen

Comment

Comment

Working...
                                        X