Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
weet jij dat filmpje nog staan van een Elise cup op een of ander heuvelachtig supersmal Brits circuit ? Ik zit met Donington in m'n hoofd maar dat is het niet (denk ik toch ))
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
weet jij dat filmpje nog staan van een Elise cup op een of ander heuvelachtig supersmal Brits circuit ? Ik zit met Donington in m'n hoofd maar dat is het niet (denk ik toch ))
Australisch denk ik, Bathurst (of hoe je het ook schrijft)
We zijn allemaal graag onze auto. We wassen hem en zijn boos als er een krasje is op bijgekomen.
Dan zoek je een parkeerplaatsje. Liefst een plaatsje waar er niemand naast u kan staan natuurlijk als dat mogelijk is. Met al die lomperikken die hun deuren maar openzwaaien. Je rijd met een nieuw model, de stootstrips zitten er niet meer op. Direkt een kras natuurlijk.
zonder te liften in de lange bocht na de sacramentsheuvel he
Doe ik ook, hoor. Alleen is 't wel een beetje scary. Maar met een trage auto kan dat perfect, je hebt mooi de tijd om net na die linkse rechtdoor te sturen en dan vol in de ankers te gaan. Maar ... daarmee belast je heel hard het materiaal. Doorgaans ga ik in 't naar beneden rijden al van 't gas en laat 'm bollen, om dan al eigenlijk in die linkse zachtjes te beginnen remmen, zodat de remmen daar niet al te hard opwarmen, én bovendien kan je dan met grotere zekerheid je auto in de chicane smijten.
Comment