![]() |
|   | |||||
|
|
#1501 | |
|
Senior Member
Leeftijd: 24
|
Citaat:
Ik ben grote fan van GTR(2), zowat dé beste racesimulator. Maar of ik door dat game een goed piloot zou zijn..., ik betwijfel het!
Monsieur Jacky Ickx: "Une course sans bruit, c'est une course ratée... Une voiture qui ne fait pas un beau bruit, c'est une voiture ratée" BMW X5 3.0d BMW 120d Cabrio 16 laps on the Nordschleife www.wintersportforum.be |
|
|
|
|
|
#1502 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
Vind die wel aangenaam om bezig te zien. Blijft toch bescheiden bij zijn commentaar ook. Heeft niemand dat videotje waar die met 4 man in een Ford (Ka? of wast een Puma?) dwars door de bocht gaat en dan nog eens neerschakelt ook Vicki Butler mogen we uiteraard ook niet vergeten. Ze zal wel iets onder Tiff en Jason staan, maar al bij al! |
|
|
|
|
|
#1503 |
|
Senior Member
|
Jason Plato is vet.
Ook een oldtimerkenner. ![]() |
|
|
|
|
#1504 |
|
Senior Member
|
|
|
|
|
|
#1505 |
|
Member
|
|
|
|
|
|
#1506 | |
|
Member
|
Citaat:
Zoals Wax-it.be ook al zei worden de mooie slides en drifts uitgevoerd door andere mensen. De kenner ziet vrij eenvoudig terug in de filmpjes wanneer Clarkson achter het stuur zit en wanneer niet. Clarkson heeft een bak ervaring met snelle wagens en kan daardoor wel een beetje sturen, maar erg veel indruk maakt het nu ook weer niet. Overigens als Clarkson zelf al toegeeft dat hij niet zo geweldig kan rijden (en hij is niet bepaald de bescheidenheid zelve...), waarom zijn een aantal hier dan zo onder de indruk van zijn rijkunsten? Hammond kan naar mijn mening al een stuk beter rijden. Ze zijn geen Needell of Coronel, maar als presentator vele malen geschikter en amusanter en daar gaat het uiteindelijk om bij een autoprogramma! |
|
|
|
|
|
#1507 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1508 | |
|
Senior Member
|
Citaat:
Monsieur Jacky Ickx: "Une course sans bruit, c'est une course ratée... Une voiture qui ne fait pas un beau bruit, c'est une voiture ratée" BMW X5 3.0d BMW 120d Cabrio 16 laps on the Nordschleife www.wintersportforum.be |
|
|
|
|
|
#1509 | |
|
Member
|
Citaat:
die spreekt nog echt met passie over de wagens. hij zal ook nooit een wagen echt afbreken zoals clarckson. Die wordt soms zo arrogant dat het er over gaat.
|
|
|
#1510 |
|
Member
Leeftijd: 25
|
In opdracht van Mafia Coureuro post ik hetvolgende:
MaFiA CoUrEuRo WiLl Be BaCk ![]() |
|
|
|
|
#1511 |
|
Senior Member
Leeftijd: 23
|
![]() Geile foto ![]()
|
|
#1512 |
|
Senior Member
Leeftijd: 20
|
't Is zeker geen topcoureur maar hij kan wel aardig rijden, beter dan Hammond en zeker May.
|
|
|
|
|
#1513 | |
|
Senior Member
Leeftijd: 20
|
Citaat:
Overal op het net zie je het verkeerd geschreven.. Maar die bloke is minstens 2 maal zo goed als Clarkson en Hammond samen... ![]() Dat filmpje waar hij die GT3 RS rijdt.. of die Corvette Z06 ![]() |
|
|
|
|
|
#1514 | |||
|
Senior Member
|
Dit? Zie hem zelf ook graag bezig, maar TopGear is wel super goed om met meerdere personen naar te kijken. Je moet niet echt een grote autofannaat zijn om dat uit te kunnen kijken. |
|||
|
|
||||
|
|
#1515 |
|
Senior Member
Leeftijd: 21
|
Tiff kan dan wel goed rijden, zijn manier van presenteren en vertellen staat me niet meer aan
|
|
|
|
|
#1516 |
|
Senior Member
Leeftijd: 33
|
Ik heb meer respect voor 't goed kunnen rijden (en da's een understatement) van Tiff Needell, dan voor 't goed kunnen presenteren van Jeremy Clarkson. Maar qua entertainment-factor is TopGear wel leuker dan Fifth Gear, dat laatste programma zoekt z'n publiek m.i. eerder bij de hardcore fans, terwijl het welgekende trio ook niet-liefhebbers kan plezieren. Ik vind ze prachtig naast mekaar passen, ze vullen elkaar perfect aan.
|
|
|
|
|
#1517 |
|
Senior Member
Leeftijd: 27
|
Ik kijk de laatste tijd gewoon liever fifth gear omdat het toch meer over de auto's gaat, IMO.
|
|
|
#1518 | |
|
Senior Member
Leeftijd: 28
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#1519 | |
|
Senior Member
Leeftijd: 33
|
Citaat:
Ik moest metéén aan jou denken toen ik de video bekeek, en 'k vermoedde dat 't jou emotioneel zou raken. ![]() |
|
|
|
|
|
#1520 | |
|
Member
|
Citaat:
|