Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 Cabrio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Audi A3 Cabrio

    Terwijl Sinterklaas in volle vaart door ons land raast, presenteert Audi doodleuk de zomerse A3 cabriolet. Die staat in april van het volgende jaar bij de dealers – precies op tijd voor het warme weer.
    Audi start in het Hongaarse Györ met de productie van de A3 cabriolet. Die moet de BMW 1-serie cabrio gaan beconcurreren. Beide Duitsers breken met de coupé-cabriolet-mode. Ze hebben gewoon een stoffen kap.
    Audi heeft voor de A3 een cabrioletkap ontwikkeld die in negen seconden opent of sluit. De fabrikant meldt niet geheel zonder trots dat bij 140 km/u bij de cabriolet maar één decibel meer geluid wordt gemeten dan bij een hatchback. De cabriokap is in drie verschillende kleuren leverbaar. Voor de carrosserie is een palet met vijftien verschillende tinten.
    De A3 cabriolet is een vierzitter en heeft een verwarmde achterruit. De bagageruimte is met de kap ingeklapt 260 liter en is maximaal 674 liter. De bediening van het dak gaat halfautomatisch en met bijbetaling gaat dat volautomatisch. Het dak kan met snelheden tot 30 km/u worden geopend of gesloten.
    De A3 cabriolet wordt leverbaar met twee benzine- en twee dieselmotoren. De diesels zijn de 1,9-liter TDI met 105 pk die een verbruik heeft van 5,1 liter per 100 km. De sterkste diesel is de nieuwe 2,0-liter met 140 pk. Die heeft volgens Audi een verbruik van 5,3 liter op 100 km. De sprint van 0 naar 100 km/u gaat in 9,9 seconden en de topsnelheid is 204 km/u. De benzinemotoren zijn de 1,8-liter TSFI met 160 pk en de 2,0-liter TFSI met 200 pk.
    Verder is de A3 cabrio meteen leverbaar met een 1,5 centimeter verlaagd sportonderstel en hebben ze allemaal dagrijverlichting. Verder is een S-line-pakket leverbaar. Eind april staat de nieuwe Audi bij de dealers.



    AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

  • #2
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

    Comment


    • #3
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

      Comment


      • #4
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

        Comment


        • #5
          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

          Comment


          • #6
            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

            Comment


            • #7
              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

              Comment


              • #8
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                Comment


                • #9
                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                  Comment


                  • #10
                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                    Comment


                    • #11
                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                      Comment


                      • #12
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                        Comment


                        • #13
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                          Comment


                          • #14
                            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                            Comment


                            • #15
                              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                              Comment


                              • #16
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                Comment


                                • #17
                                  Wat mij betreft, niet geslaagd!
                                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                                  Comment


                                  • #18
                                    Bwoah, da's toch niet mis, hoor. En ik vermoed dat deze A3 cabrio in de ogen van véél mensen wel 'es het BCBG-karakter kan hebben van de vroegere Golf Cabrio (de I, niet de III), die de Beetle een beetje mist, en die ook de Eos niet heeft omdat 'ie achteraan te lomp oogt en geen stoffen kap heeft (maar een stalen plooigeval) ... waardoor dit wel eens dé gewilde cabrio zou kunnen worden bij veel vrouwen.

                                    De voorlichten, daaraan moet ik nog wat wennen. De achterlichten vind ik knap. Oké, z'n kontje is een beetje kort, da's waar, maar lelijk vind ik 't allerminst.

                                    Chique, kleine cabrio. Ik denk dat dit model 'n succes wordt.

                                    Comment


                                    • #19
                                      edit.
                                      Last edited by ; 03/12/2007, 22:59.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Ook met de kap dicht is 'ie knap. En dat is toch iets dat eigenlijk enkel cabrio's met stoffen kap écht goed kunnen.

                                        Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                        Knappe voorkant, knappe (weliswaar korte) achterkant, zeer knap en hoogwaardig interieur, knappe lijn (niet té hoge, noch een lompe kont), sexy stoffen dakje, Audi met een bééér van een reputatie én een ijzersterk imago, groot genoeg, zelfs handig met dat doorlaadsysteem, ...

                                        Ik zie eigenlijk enkel voordelen.



                                        Ik ben nu al overtuigd!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X