Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belottoclassic 22 06 08 Oldtimermeeting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belottoclassic 22 06 08 Oldtimermeeting

Ja,ik ga hier wat reclame maken;wagens vanaf 25 jaar zijn zeer welkom om op de weide te komen pronken,het is allemaal te doen aan de voetbalpleinen van Verbroedering Geel in Geel(my hometown)
    uiteraard zijn autoliefhebbers zowiezo meer dan welkom

meer info vind je hier,geschreven door een vriend van me(link onderaan)

brand maar los.

mvg jef75

Last edited by ; 05/05/2008, 00:35.

ik zal ook wat reclame maken en ga het proberen niet te vergeten en eens komen kijken

pm Opelfreak

Comment

Zie ik wel zitten
      www.opelklassiek.be

Comment

Ik ben ook van de partij!

PS Jef, kan het zijn dat ik je zaterdagmorgen in Wommelgem heb gespot met de 75?
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
          Ik ben ook van de partij!

PS Jef, kan het zijn dat ik je zaterdagmorgen in Wommelgem heb gespot met de 75?

dat is heel goed mogelijk Elio,ik ben daar idd in de buurt geweest.

Comment

hoe ziet uw 75 er weeral uit?

ik spot hier regelmatig een grijze en een rode...

Comment

M'n 4 is wel te jong maar 't kan wel zijn dat ik er even mee langskom om te kijken.

Comment

BelOTTOclassic zondag 22 juni 2008 Geel .

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick
                BelOTTOclassic 22/6/2008 – Zonovergoten Oldtimer-traditie in Geel.

BelOTTOclassic, het gezellige en gezinsvriendelijke oldtimerfeest in Geel, is dit jaar reeds aan zijn zevende uitgave toe.
                Oorspronkelijk een kleinschalig treffen op het schoolplein onder de kerktoren van Geel-Bel, is het uitgegroeid tot een evenement waarop een driehonderdtal oldtimers staan te glimmen.

Vandaar dat de organisatoren dit jaar weer op zoek moesten naar een meer gepaste, nieuwe locatie, waar de middelen voorhanden zijn om aan de toenemende noden en behoeften te kunnen voldoen. Al gauw kwam de prachtige infrastructuur van KFC Verbroedering Geel aan ‘De Leunen’ in beeld, waar BelOTTOclassic een schitterend kader vindt om door te groeien naar een oldtimer-hoogdag, waar je ‘bij moet geweest zijn’.
                Wie er in het verleden al bij was, weet dat de organisatie alles in het werk stelt, opdat iedereen er zijn gading kan vinden.

BelOTTOclassic is een gemoedelijk liefhebbers-evenement, waarbij de nadruk ligt op gezellige ontmoetingen, met als zwaartepunt de toeristische rondrit van ongeveer 70 km volgens het bolletje-pijl principe zonder veel poespas en zonder competitie door de mooiste plekjes van de Noorderkempen. Cruisen en genieten!

Elke oldtimer is welkom in Geel, onafgezien merk, type of oorsprong.

Het maakt van dit gebeuren ook een uitstekende gelegenheid om er in clubverband op uit te trekken. Een behoorlijk aantal clubs zoals de RAM, VVK, Opel GT club, Fiat club Belgium, de Opel Vetaran Club, de Daf club, enkele MG clubs, de Mercedes club, Datsun vrienden en nog vele anderen zijn telkens met heel wat van leden in clubverband aanwezig. En last but not least: verschillende leden van de Belgische én de Nederlandse Alfa Romeo-club hebben dit jaar hun deelname toegezegd met hun prachtige, tot ieders verbeelding sprekende bolides.

Ondertussen wordt er op de terreinen voor attracties en animatie gezorgd.

Op oldtimergebied is er de nostalgische kofferbakverkoop, een onderdelenmarkt, waar het prettig snuisteren is in de door de liefhebbers meegebrachte reservestukken allerhande; waar je misschien net dat miniatuurmodel vind, waar je al zo lang naar op zoek was en waar je langs kraampjes kan slenteren met allerlei automobilia, die een onweerstaanbare verzameldrang in je opwekken. Vanaf dit jaar nog uitgebreid met een heuse rommelmarkt!

Wil je méér sensatie? Voor de durvers is er de luchtdoop met een helicopter, vanwaaruit je de prachtige omgeving in vogelperspectief kunt aanschouwen!
                Of wat gedacht van een rondrit met een FERRARI: wil je eens de kracht proeven van een échte sportwagen? De duw in je rug bij het accelereren? De muzikaal grommende sound van de vele trappelende paardjes? Laat het niet aan je voorbij gaan! Stap in en maak een droom waar!

BelOTTOclassic houdt ook stevig vast aan zijn familiale karakter en dat zal ook dit jaar weer te merken zijn aan de uitgebreide kinderanimatie. Ontspanning voor het ganse gezin.

Terwijl papa en mama zich onderhouden met oldtimer-geestesgenoten bij een hapje en een drankje, kunnen de kinderen zich uitleven op de luchtkastelen of zich laten grimeren door
                De Charel, een kei in z’n vak: hij leert je ook ballonplooien en circustechnieken .

En ook voor de muzikale omlijsting is gezorgd: verschillende genres zijn present:
                The Wallace Pipe Band, het Schotse accent met de doedelzak;
                The Dixie Jazz Mane, befaamde Dixieland-band voor de Jazz-liefhebbers en
                Runnin’wild, lekker swingende Rockabilly.
                Ook de zon is wederom uitgenodigd, een vaste gast op BelOTTOclassic, die nog nooit verstek heeft laten gaan.

En dat alles voor de kleinst mogelijke prijs: de toegang tot de terreinen is 2 euro voor volwassenen en voor kinderen traditiegetrouw helemaal GRATIS!
                Deelnameprijzen voor de oldtimers variëren van 7 euro bij voorinschrijving tot 10 euro ter plaatse.

Kijk ook eens op de website: www.belottoclassic.be en zorg dat je er (weer) bij bent op 22 juni 2008!

Programma 2008

9u00 Inschrijving toertocht
                Toeristische toertocht bolleke pijl van ongeveer 70km

13u00-14u00 Vertrek toertocht

Doorlopend Muzikale animatie van
                Doedelzakband - The Wallace Pipe Band
                Rockabilly - Runnin'wild
                Dixielandband - The Dixie Jazz Mane
                Voor de kleinsten - De Charel

Kofferbakverkoop-rommelmarkt

Rondritten met Ferrari

Helicoptervluchten

18u00 Prijsuitrijking

19u00 Einde

Wij zijn er , samen met een stuk of dertig andere Alfalovers , zeker bij .
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Leuk!

Dan kom ik waarschijnlijk ook wel eens kijken.

Geel is vlakbij.

Comment

... ik kom kijken.
                    Last edited by ; 04/06/2008, 10:18.

Comment

Ja zeg . Waar heeft Jef dat nu weer ergens weggestopt .

Leuk dat jullie er zullen zijn .

En ik wil ons Dett wel eens zien .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik zal er zijn.

Comment

Komen jullie met de 90?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Komen jullie met de 90?
                            We zijn ingeschreven met de Spider .
                            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Wanneer komt de rondrit aan, idee van dat tijdstip?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Wanneer komt de rondrit aan, idee van dat tijdstip?
                                Geen precies idee , maar er staat dat de rit ongeveer 70 km lang is en dat ze na de middag start . Dus ik denk dat je niet mis zal vallen vanaf 15h .
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

dan kom ik rond 15u zien

Comment

hier ben ik
                                    ik ben er om 8.30u

Comment

Goed dat ik dit zie!

Wel F1, maar dat neem ik desnoods wel op. 't Weer moet wel goed zijn.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Goed dat ik dit zie!

Wel F1, maar dat neem ik desnoods wel op. 't Weer moet wel goed zijn.
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                        X