Aangezien ik mijn firmawagen heb moeten inleveren zijn wij dus op zoek naar iets anders.
Budget 10k tot 13k ongeveer.
Het moet een ruime wagen zijn, dus Vectra SW of Zafira.
Mogelijke kanshebbers:
Opel Zafira Kapellen 120pk
Geen chromen dakrails en chromen omlijsting onder de ramen, dus een Essentia (basic)?
Maar wel goed in de optielijst gevlogen: DVD90 GPS, Cruise Control, Elektronische airco, Park Distance Control, OPC velgen. Veel kilometers, veel meer mag het echt niet worden. De enige zonder mistlichten ook.
Opel Zafira Gosselies 100pk
Deze ziet er dezelfde uit als TURke (mijn vroegere firmawagen), ook Metro en zelfde velgen.
Maar beter uitgerust: Cosmo model, Cruise control, CD30MP3, PDC en lage kilometerstand
Opel Zafira Moeskroen 150pk
Deze hebben we vandaag gezien, morgen testrit (batterij dood en geen Z-platen voorradig).
k96km maar ziet er vanbinnen uit als nieuw, geen slijtagesporen, ruikt nog als nieuw bijna.
Buiten: kleine beschadiging linkse velg vooraan en kras op de kofferklep.
Opel Vectra Damme 150pk
Pré-FL, voor mij niet zo belangrijk want ik zie ze allebei graag.
Met alle mogelijke toeters en bellen en mijn favo velgen voor een pré-FL.
Opel Vectra Doornik 120pk
Uitrusting ok, lage kilomerstand, nog garantie en elektrische kofferklep. Om de een of andere reden heeft dit gadget een grote aantrekkingskracht op mij en zo'n tamme zak ben ik nochtans niet .
Hier gaan we Zaterdag eens naar kijken
Opel Vectra Wetteren 120pk
Goed uitgerust, leder en xenons
Doel van dit topic:
Second opinions, dus graag jullie pro's en contra's die wij eventueel nog over het hoofd zagen.
Als er voor jou eenjte bovenuit steekt laat maar weten, maar zet er vooral bij waarom!
Budget 10k tot 13k ongeveer.
Het moet een ruime wagen zijn, dus Vectra SW of Zafira.
Mogelijke kanshebbers:
Opel Zafira Kapellen 120pk
Geen chromen dakrails en chromen omlijsting onder de ramen, dus een Essentia (basic)?
Maar wel goed in de optielijst gevlogen: DVD90 GPS, Cruise Control, Elektronische airco, Park Distance Control, OPC velgen. Veel kilometers, veel meer mag het echt niet worden. De enige zonder mistlichten ook.
Opel Zafira Gosselies 100pk
Deze ziet er dezelfde uit als TURke (mijn vroegere firmawagen), ook Metro en zelfde velgen.
Maar beter uitgerust: Cosmo model, Cruise control, CD30MP3, PDC en lage kilometerstand
Opel Zafira Moeskroen 150pk
Deze hebben we vandaag gezien, morgen testrit (batterij dood en geen Z-platen voorradig).
k96km maar ziet er vanbinnen uit als nieuw, geen slijtagesporen, ruikt nog als nieuw bijna.
Buiten: kleine beschadiging linkse velg vooraan en kras op de kofferklep.
Opel Vectra Damme 150pk
Pré-FL, voor mij niet zo belangrijk want ik zie ze allebei graag.
Met alle mogelijke toeters en bellen en mijn favo velgen voor een pré-FL.
Opel Vectra Doornik 120pk
Uitrusting ok, lage kilomerstand, nog garantie en elektrische kofferklep. Om de een of andere reden heeft dit gadget een grote aantrekkingskracht op mij en zo'n tamme zak ben ik nochtans niet .
Hier gaan we Zaterdag eens naar kijken
Opel Vectra Wetteren 120pk
Goed uitgerust, leder en xenons
Doel van dit topic:
Second opinions, dus graag jullie pro's en contra's die wij eventueel nog over het hoofd zagen.
Als er voor jou eenjte bovenuit steekt laat maar weten, maar zet er vooral bij waarom!
Comment