Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptuning Mazda Premacy 1.8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• chiptuning Mazda Premacy 1.8

Omdat er een oudere mercedes-bestuurder zijn achterkant tegen mijn voorkant parkeerde met voldoende snelheid zijn de kosten aan mijn wagen te groot om nog te investeren in mijn 12 jaar oude 323F.

Er zijn verschillende mogelijkheden maar waarschijnlijk schaf ik me een Mazda Premacy aan.
    De motor die erin zit is een 1.8 Benzine met 100pk.
    Tijdens de testrit blijkt dit voldoende te zijn voor normaal verkeer maar echt sportief kan je dit niet noemen.
    (jaja, een premacy koop je niet voor sportiviteit)
    Maar het mag altijd wat meer zijn.

Zijn er mensen die me goede informatie kunnen verschaffen over chiptuning?
    Mensen die ervaring hebben met het chippen van mazda's of nog beter, premacy's?
    En zijn er mensen die hier in Vlaanderen goede en betrouwbare zaken weten? Liefst in de regio tussen Hasselt - Geel - Aarschot - Tienen.
    KLIK |&| KLAK

atmosferische benzine...daar valt niet veel meer aan te doen met een chip. Ik denk eerder aan andere nokkenassen,...en andere meer ingrijpende tuning.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Mazda Premacy laten vallen en elders zien dan, ofwel een zwaardere motorisatie kiezen. Enkel een chip op een atmo naft zal idd weinig uitmaken.

Comment

't levert 11 pk en 13nm op.
        Lijkt me toch een verschil te maken.
        Da's een dikke 10% meer pk.
        Heb nooit gezegd dat ik er een racebom van wil maken he, dan zou ik idd geen monovolume moeten kopen.

Maar mijn vraag is dus niet of ik het wel zou laten doen, dat maak ik zelf wel uit, maar of er mensen ervaring mee hebben en/of goede adresssen kunnen aanraden.
        KLIK |&| KLAK

Comment

Geeft Heinz geen niet-tevreden geld terug garantie?
          Als die 10 pk extra enkel in het hoge toerentalgebied uitgebraakt worden zal je er weinig van ondervinden en is het inderdaad verloren geld.
          Spreek de gekende tuners er over aan, ik denk dat ze het niet zullen aanraden.

Comment

Working...
          X