IS EEN VERLAAGDE 147 ONMOGELIJK IN BELGIË
Ik heb hier een groot probleem.
Vorige maand ben ik ook naar de keuring geweest,en hebben ze mij doorgestuurd naar Ieper voor een keuring ivm.verlaging.
Blijkt dat ook enkel de wielvlucht een probleem is,links 0,5° en rechts minder dan 1°.
Ook mijn leverancier weet niet wat doen.
De enige oplossing is blijkbaar terug de originele monteren,maar om elk jaar die veren 2 maal te wisselen heb ik ook geen zin.
De keuringmeester zegt zelf geen oplossing te weten,of wil (mag) hij ze me niet zeggen?
Kon Alfa nu niet wat grotere toleranties geven!!!!!
Ik zal zelfs uitstel moeten vragen want ik kreeg zelfs maar 2 weken tijd om het in orde te brengen.
Net voor ik op verlof vertrof,en intussen is mijn bandencentrale nu op verlof.
Dan wil een mens al eens regelmentair met iets in orde zijn,dan krijg je dit.
En dat terwijl er zo veel wagens zonder keuring en verzekering rondrijden!
HEEFT ER IEMAND EEN OPLOSSING VOOR MIJ!!!!
Ik heb hier een groot probleem.
Vorige maand ben ik ook naar de keuring geweest,en hebben ze mij doorgestuurd naar Ieper voor een keuring ivm.verlaging.
Blijkt dat ook enkel de wielvlucht een probleem is,links 0,5° en rechts minder dan 1°.
Ook mijn leverancier weet niet wat doen.
De enige oplossing is blijkbaar terug de originele monteren,maar om elk jaar die veren 2 maal te wisselen heb ik ook geen zin.
De keuringmeester zegt zelf geen oplossing te weten,of wil (mag) hij ze me niet zeggen?
Kon Alfa nu niet wat grotere toleranties geven!!!!!
Ik zal zelfs uitstel moeten vragen want ik kreeg zelfs maar 2 weken tijd om het in orde te brengen.
Net voor ik op verlof vertrof,en intussen is mijn bandencentrale nu op verlof.
Dan wil een mens al eens regelmentair met iets in orde zijn,dan krijg je dit.
En dat terwijl er zo veel wagens zonder keuring en verzekering rondrijden!
HEEFT ER IEMAND EEN OPLOSSING VOOR MIJ!!!!
Comment