Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sorry voor off-topic; maar ik ben 'out' voor 8 weken -> operatie aan hernia next week

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry voor off-topic; maar ik ben 'out' voor 8 weken -> operatie aan hernia next week

Pfffff, ik sukkelde dus al tijdje met mijn rug sinds vorig jaar in augustus.

Heb MRI scan laten nemen vorige week, daarjuist de resultaten gaan bekijken. En de tussenwervelschijf die uitpuilt en een zenuw knelt, is dus bijna volledig plat, + er zit niets meer in van vocht.. ( serieus versleten dus voor op mijn jonge leeftijd )

Neurochirurg heeft dus een operatie voorgesteld voor volgende week woensdag.

8 weken revalideren en niets doen

Het is dus geen lachertje zo te zien.

Doet me wel ff nadenken pfff

Wilde het jullie laten weten dat ik dus in die tijd niet actief zal zijn

Oei dat is geen lachtertje!

Véél goeie moed en hopelijk zijn de rugproblemen van de baan na de operatie!

Comment

Jammer dat het u moet overkomen, zeker op zo'n jonge leeftijd.
      Hopelijk komt het allemaal in orde, en al veel beterschap en sterkte gewenst !
      BMW X5 45e

Comment

Good luck ... wel nog jong om al te laten opereren aan de rug zeg

Comment

Sterkte kerel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten

Wilde het jullie laten weten dat ik dus in die tijd niet actief zal zijn
            Sterkte
            &
            Bedankt om dit te laten weten!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Bij mijn MRI-scan 2 weken geleden hebben ze ook gezien dat ik een lichte hernia heb. Hopelijk wordt het niet erger, want dan ga ik hetzelfde tegemoet.

Veel beterschap!

Comment

Veel beterschap man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                  Bij mijn MRI-scan 2 weken geleden hebben ze ook gezien dat ik een lichte hernia heb. Hopelijk wordt het niet erger, want dan ga ik hetzelfde tegemoet.

Veel beterschap!
                  Merci mannen

Er op verbeteren zal het waarschijnlijk niet, en rugschool raad ik je niet aan, is 1 grote zever

Mja, is idd jong voor een rugoperatie, maar liever dit. Dan elke dag met pijn rond te lopen.

Comment

Heeft het iets te maken met je bodybuilding?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                      Heeft het iets te maken met je bodybuilding?
                      Nee, ben nu nog maar 5 maanden bezig, en heb al zeker een jaar last van mijn rug.. dusja, maar ik weet dus nog maar 3 maanden dat het iets met m'n rug is. Daarvoor dachten ze dat er een spier ontstoken was in mijn bil. Omdat de pijn van mijn rug uitstraalt naar mijn linkerbil/kuit/voet

Comment

Sterkte! Wel raar om dit zo openbaar te gooien, maar goed, 't is dan ook wel geen lachertje...
                        Inderdaad wel vrij jonge leeftijd, doch het kan altijd. Zit het ietwat in de familie?
                        Weet je wat ze precies gaan doen? (direct botcement of eerst met een ballon dilateren?)
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Klinkt heel pijnlijk zo te horen. Véél beterschap gewenst!
                          Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                          Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                          Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                          Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                            Sterkte! Wel raar om dit zo openbaar te gooien, maar goed, 't is dan ook wel geen lachertje...
                            Inderdaad wel vrij jonge leeftijd, doch het kan altijd. Zit het ietwat in de familie?
                            Weet je wat ze precies gaan doen? (direct botcement of eerst met een ballon dilateren?)
                            Dinsdag krijg ik meer te horen, ze zullen normaal wat van m'n tussenwervelschijf en wervel doen.
                            Zit niet echt in de familie nee, alleen oma heeft ook een hernia..

Comment

Nee, ben nu nog maar 5 maanden bezig, en heb al zeker een jaar last van mijn rug.. dusja, maar ik weet dus nog maar 3 maanden dat het iets met m'n rug is. Daarvoor dachten ze dat er een spier ontstoken was in mijn bil. Omdat de pijn van mijn rug uitstraalt naar mijn linkerbil/kuit/voet
                              Toch bedankt om het te vertellen. Altijd raar als er iemand voor lange tijd verdwijnt.

Hopelijk heeft het niet veel invloed op al je shoots!

Comment

Sterkte man

Comment

Dinsdag krijg ik meer te horen, ze zullen normaal wat van m'n tussenwervelschijf en wervel doen.
                                  Zit niet echt in de familie nee, alleen oma heeft ook een hernia..
                                  Ah ok, kheb er blijkbaar veel te snel over gelezen; kdacht dat het over je wervels zelf ging die verzwakt en in hoogte waren afgenomen...

Succes en een spoedig herstel
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                    Toch bedankt om het te vertellen. Altijd raar als er iemand voor lange tijd verdwijnt.

Hopelijk heeft het niet veel invloed op al je shoots!
                                    Toch, moest het lukken in die 8 weken revalidatie, zal ik shoots proberen te doen, want 8 weken niets doen is wel heel lang.. In die tijd zou ik toch paar shoots hebben' normaal '.. we zullen er het beste proberen van te maken.

Comment

Zo jong zo'n dingen tegenkomen ... sterkte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                        kerel zal het ff kwijt willen hier. ni ongewoon als ge zoiet meemaakt.

alvast veel sterkte en zie da je gauw aan de beterhand bent!!

Comment

Working...
                                        X