Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een flitspaal type GATSO ( brede radarbalk ) kan in 2 richtingen flitsen. De apparatuur die er inzit, is exact dezelfde als in een mobiele GATSO-flitswagen. Het is niet omdat er maar in 1 richting witte streepkes op het wegdek staan, dat ze slechts in 1 richting kunnen flitsen. Gewoon knoppeke verzetten, keuzestand opgaand/afgaand of beiden.
Niet verwarren met een flitspaal waarvan de kop 180° kan draaien hé !
Een flitspaal type GATSO ( brede radarbalk ) kan in 2 richtingen flitsen. De apparatuur die er inzit, is exact dezelfde als in een mobiele GATSO-flitswagen. Het is niet omdat er maar in 1 richting witte streepkes op het wegdek staan, dat ze slechts in 1 richting kunnen flitsen. Gewoon knoppeke verzetten, keuzestand opgaand/afgaand of beiden.
Niet verwarren met een flitspaal waarvan de kop 180° kan draaien hé !
Daar vreesde ik dus voor en dat zitten ze bij coyote wel met een probleem want mijn coyote geeft enkel en alleen de flitspalen aan in mijn rijrichting. !!!
Daar vreesde ik dus voor en dat zitten ze bij coyote wel met een probleem want mijn coyote geeft enkel en alleen de flitspalen aan in mijn rijrichting. !!!
Ik denk niet dat ze bij Coyote daar wakker van liggen.
Ik heb van gisteren de coyote V2. Deze kunt u wel instellen zodoende de radars voor beide richtingen worden aangegeven.
Comment