Mededeling

Collapse
No announcement yet.

35 wagens van sultan van Brunei te koop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 35 wagens van sultan van Brunei te koop

These unique vehicles were ordered new for the collection and delivered brand new from the manufacturer(s). The vehicles have been held in the collection since new and are secured in a private garage(s) outside New Zealand. Unless otherwise stated they are still unregistered and only have the original factory delivery mileage.

Alé wie gaat er zijn spaarvarkentje openen?

Geeft ook een beetje aan wat voor een zot die kerel is.

Comment

Prijzen zijn wel geschift hoog...

2.500.000$ voor die Enzo

Comment

Begin jaren 90 waren dat mijn droomauto's; de BMW (Italdesign) Nazca, Ferrari Mythos, Jaguar XJ220 en de Bugatti EB 110.

Ondertussen ongelofelijk lelijke modellen (toch die eerste 2) maar als klein jongetje spraken ze wel enorm tot de verbeelding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten

2.500.000$ voor die Enzo
          beter lezen: prijzen zijn NZD, das al een misrekening van 400.000 euro dat je daar maakt

Comment

Lamborghini Countach zalig!
            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
            '08 S60 2.4D
            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Die enzo is wel geschift mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Geeft ook een beetje aan wat voor een zot die kerel is.

Waarom?

Comment

Ik zou niet kunnen kiezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                    beter lezen: prijzen zijn NZD, das al een misrekening van 400.000 euro dat je daar maakt

Ok

Comment

De helft van die karren zijn zelf nog nooit buiten zijn garage geweest
                      F40, F50, Enzo.. enkel fabriekskm's .
                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

een perfecte 355, niet misbruikt door zijn eigenaar, zalig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                          Hetzelfde als waarom sommigen een miljoen of meer aan schilderijen geven . Geld te veel gewoon en niet weten wat er mee te doen . Eerder hebzucht.
                          Ik zou, moest ik over dergelijk kapitaal beschikken, ook liever mijn geld steken in auto's die zeer waardevast zijn, of schilderijen for that matter, dan dat ik mijn centen op de bank laat staan.

Hebzucht is een vrij domme opmerking.

Comment

Kan toch een goeie investering zijn.. idem bij schilderijen/kunst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                              Waarom?

Zie antwoord Naish.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten

2.500.000$ voor die Enzo

1 NZD = 0,5668 euro (volgens google)

kiezen zou wel heel moeilijk zijn als je er maar ene mag uitkiezen
                                Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                                  1 NZD = 0,5668 euro (volgens google)

kiezen zou wel heel moeilijk zijn als je er maar ene mag uitkiezen
                                  I'll have the 355 please, no doubt
                                  Een pak minder exclusief/zeldzaam dan sommige andere wagens die er tussenstaan, maar daarom niet minder iconisch!

Comment

Hier nog een link...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                                      Ik zou, moest ik over dergelijk kapitaal beschikken, ook liever mijn geld steken in auto's die zeer waardevast zijn, of schilderijen for that matter, dan dat ik mijn centen op de bank laat staan.

Hebzucht is een vrij domme opmerking.
                                      INderdaad. IEdereen verzamelt nu eenmaal graag andere dingen, en moest ik zo geschift rijk zijn gaf ik het ook aan een verzameling wagens. OOk al omdat ze inderdaad zo waardevast zijn.
                                      www.flickr.com/photos/bramvds
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        Ik vraag me toch af waarom men zoiets doet...

Auto's kopen en in een vuile hangar zetten zonder er één keer mee te rijden.

Ik zou het nog begrijpen als die dingen ter decoratie worden gebruikt in één of ander paleis van een garage...

Volgens mij heeft diene sjiek geen enkele van die karren van dichtbij bekeken...
                                        Die sjeik moet er minder lang voor "sparen" dan een puisterige tiener om een Minichamps te kopen. Gewoon de wetenschap dat je met een bepaalde auto KAN rijden wanneer je er zin in hebt is voor zulke die "kleine prijs" meer dan waard.

Comment

Working...
                                        X