Hallo,
We zijn van plan een nieuwe auto te kopen die gaat dienen als 2de wagen, we weten enkel nog niet welke. De grootste kanshebbers zijn de A-klasse, met 2 liter benzine en automaat en de BMW 118iA. Budget is rond de 25.000 euro met eventuele korting aan afgetrokken. Wat er zeker moet opzitten is: airco (liefst automatische), lederen of half-lederen zetels, metaalkleur, automaat, mistlichten. Wat ook nog leuk zo zijn is: verwarmde zetels, lichtmetalen velgen, getinte ramen.Nu is de vraag: welke zouden jullie kiezen en weet er iemand of er saloncondities, welke kortingen ze gebruikelijk geven en of er speciale reeksen zijn?
Enkele voor- en nadelen.
BMW 118iA:
Voor:
- favoriet van mama (tenslotte haar auto ) en van mij
- leuk weggedrag + zeer goede automaat en motor
- ruim genoeg, we zijn maar met 3 en wordt vooral gebruikt voor boodschappen, korte afstanden,... en koffer is groot genoeg voor boodschappen, sportzakken,...
- nog redelijk comfortabel
- sportief interieur
- model loopt op zijn laatste -> mooie kortingen
- het is een BMW
Na:
- prijs
- model loopt op zijn laatste, je rijdt onmiddellijk met een oud model
Voor
- mooie nnc met maar 3600 km op teller voor 21000 op het oog
- ruim interieur + koffer
- favoriet van de papa
- hogere zitpositie
Na:
- prijs
- hogere zitpositie, ik zit liever wat lager
- interieur is niet echt mooi vind ik
- het is een mercedes
Andere alternatieven mogen ook gezegd worden maar moeten zeker beschikbaar zijn met automaat en moeten een benzinemotor hebben met maximaal 136pk.
Hopelijk heb ik hiermee genoeg informatie gegeven over de situatie
We zijn van plan een nieuwe auto te kopen die gaat dienen als 2de wagen, we weten enkel nog niet welke. De grootste kanshebbers zijn de A-klasse, met 2 liter benzine en automaat en de BMW 118iA. Budget is rond de 25.000 euro met eventuele korting aan afgetrokken. Wat er zeker moet opzitten is: airco (liefst automatische), lederen of half-lederen zetels, metaalkleur, automaat, mistlichten. Wat ook nog leuk zo zijn is: verwarmde zetels, lichtmetalen velgen, getinte ramen.Nu is de vraag: welke zouden jullie kiezen en weet er iemand of er saloncondities, welke kortingen ze gebruikelijk geven en of er speciale reeksen zijn?
Enkele voor- en nadelen.
BMW 118iA:
Voor:
- favoriet van mama (tenslotte haar auto ) en van mij
- leuk weggedrag + zeer goede automaat en motor
- ruim genoeg, we zijn maar met 3 en wordt vooral gebruikt voor boodschappen, korte afstanden,... en koffer is groot genoeg voor boodschappen, sportzakken,...
- nog redelijk comfortabel
- sportief interieur
- model loopt op zijn laatste -> mooie kortingen
- het is een BMW
Na:
- prijs
- model loopt op zijn laatste, je rijdt onmiddellijk met een oud model
Voor
- mooie nnc met maar 3600 km op teller voor 21000 op het oog
- ruim interieur + koffer
- favoriet van de papa
- hogere zitpositie
Na:
- prijs
- hogere zitpositie, ik zit liever wat lager
- interieur is niet echt mooi vind ik
- het is een mercedes
Andere alternatieven mogen ook gezegd worden maar moeten zeker beschikbaar zijn met automaat en moeten een benzinemotor hebben met maximaal 136pk.
Hopelijk heb ik hiermee genoeg informatie gegeven over de situatie
Comment