Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help Saab om Antonov goed te keuren als aandeelhouder.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Help Saab om Antonov goed te keuren als aandeelhouder.

Saab heeft momenteel een probleem met z'n cash-flow. Vladimir Antonov, Russisch bankier, heeft nu de goedkeuring van het Zweeds National Debt Office om aandeelhouder te worden en om dus te investeren in Saab. Maar de Zweedse regering komt maar niet uit haar kot.

Dus: als je Saab op de markt wilt houden, surf dan naar deze pagina en volg de instructies. Je hoeft daarom niet van Saab te houden, maar volgens mij verdienen ze wel een faire kans. En die kunnen ze krijgen door Antonov aandeelhouder te maken:

Ik vraag me toch af wat de deal is met die Antonov. Die zijn naam blijft maar in die zaak opduiken.Zat die ook niet als aandeelhouder bij Spyker maar is toen moeten opstappen van GM omdat anders de deal niet doorging? Ik herinner me zoiets.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Russisch bankier. Tja, da's ook een titel die men zich kan aanmeten. Zal eerder een lid zijn van 'Organizatski'.

Comment

Klopt. Antonov werd toen door de CIA getagd als een mogelijk malafide Russische zakenman. En omdat de Amerikaanse overheid toen de hoofdaandeelhouder was van GM (net zoals overigens bij Chrysler), kon Antonov niet meespelen. De Amerikaanse regering wilde logischerwijze niet gelinkt worden aan een potentiële mafiosi.

Intussen is Antonov door verschillende instanties in ere hersteld, o.a. ook door de CIA - wat betekent dat ze niets gevonden hebben dat niet koosjer is. Ook het Zweedse NDO (National Debt Office) heeft het licht op groen gezet voor Antonov als nieuwe aandeelhouder van Saab. Alleen de Zweedse regering blijft op hun krent zitten, terwijl Saab nu niet meteen in een comfortabele positie zit. De Zweedse minister Maud Olofsson heeft duidelijk een duw in de juiste richting nodig, maar ja, wat kan je verwachten van iemand die vindt "dat Saab windmolens moet gaan bouwen".

Bottomline: als je vind dat Saab het geld van externe investeerders moet kunnen gebruiken om uit het slop te geraken, stuur dan een e-mail naar approve.antonov@gmail.com en vermeld je naam en de plaats waar je woont. Alle e-mails worden daarna gebundeld overhandigd aan Fredrik Reinfeldt, de Zweedse premier. Als autoliefhebbers onder elkaar hebben we er niets mee te winnen dat Saab verdwijnt, dus: do the right thing. Baat het niet, het schaadt ook niet.

[edit]: 't was niet de CIA, 't was de FBI.
        Last edited by ; 21/05/2011, 09:54.

Comment

Working...
        X