Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schroefset Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Schroefset Alfa Romeo 159

Hey

ik heb ongeveer een 9 a 10 maand met een schroefset onder mijn 159 gereden. Het betreft een ST X schroefset; ST is een dochter merk van het bekende KW. De schroefveren zijn dezelfde, enkel hebben de veren die als KW verkocht worden een extra anti roest behandeling gekregen. De ST X is dus gelijk aan de KW v1 (Enkel in hoogte verstelbaar). Op de tijd dat ik ermee heb gereden heb ik hier zijn er een mooie 30 000km gereden met de veren onder mijn wagen. De reden dat ik de schroefset weg doe? Ik heb een nieuwe wagen besteld en mijn huidig wagen word volledig origineel gezet voor verkoop.

De set is Volledig, dit houdt in --> Schokdempers, veren, sleutel om hoogte in te stellen, extra schroeven om de achterste veren bovenaan vast te maken.

Deze veren komen van een Alfa Romeo 159 2.0jtdm bj2012. Maar normaal zijn deze geschikt voor alle 159 diesels en de V6 (Verbeter me als ik hierin verkeerd zit).

De Nieuwprijs was 800eu excl. plaatsing, dit in het achterhoofd houdend mag er een goed bod gedaan worden. Ik wil niet beweren dat de veren er perfect uitzien, want dit is niet het geval, je ziet dat ze niet heel nieuw zijn, maar ze zien er zeker niet slecht uit; Ze hebben per slot van rekening 30 000km door weer en wind gereden. De werking van de veren is uiteraard perfect. Foto's volgen nog. Bij serieuze interesse pm me met je e-mail adres dan kan ik eerder foto's sturen.

Ik ben woonachtig te Hasselt, waar de veren kunnen worden bekeken/opgehaald.
Working...
X