Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw f30/f31 oem performance grillen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Bmw f30/f31 oem performance grillen

mag dicht
    Last edited by ; 24/09/2015, 20:12.

De beloofde Foto!image.jpg
    Last edited by ; 11/09/2015, 22:31.

Comment

Foto 2

image.jpg

Comment

Lang geleden!
        Succes met de verkoop

Comment

40 euro

Comment

Sterke prijs. Spijtig dat je wat ver woont, anders kwam ik ze halen.

Comment

Ik wil je verkoop niet vergallen. Maar ik vind wel dat eventuele kopers de juiste informatie horen te krijgen.

Dit zijn GEEN performance grilletjes. Maar gewoon zwart gespoten basic grilletjes. Performance grilletjes hebben immers 8 verticale spijltjes naar analogie met de M-sportpakket grilletjes. Dit zijn standaard grilletjes met de typische 11 verticale spijltjes. Ik ben er zeker van dat je zelf niet weet dat het geen performance grilletjes zijn en dat je ter goeder trouw hebt gehandeld. Het staat trouwens ook op de foto die je post op BB, Basic, Luxury, Modern en Sport (sport van sportline).

Dit is een performance grill.

Dit is uw gespoten basic grill...

Comment

Dan hebben ze mij ook bij mijn pietje gehad. Heb ook gevraagd om er een performance grill in te zetten (ne zwarte met M-pakket) maar ik heb volgens mij ook meer als 8 spijltjes. Vanavond eens kijken.

edit: Ingezoomd op een foto die ik had, ik heb dus echt maar 8 spijltjes. Zou me nooit opgevallen zijn.
                Last edited by arbe; 23/09/2015, 14:07.

Comment

aangepast,
                  voor alle duidelijkheid, ze zijn dus zwart van bij bmw gekomen dus zelf heb ik ze niet gespoten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reynaerten Bekijk Berichten
                    aangepast,
                    voor alle duidelijkheid, ze zijn dus zwart van bij bmw gekomen dus zelf heb ik ze niet gespoten.
                    En heeft BMW je dat verkocht voor 120 euro als performance nieren?

Comment

Dat vroeg ik me ook af.

De nieren die bij een M-pack zitten, hebben die altijd 8 spijlen?
                      'k Moet eens kijken naar mijn "standaard" grill, dan kan ik die ook verkopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                        Dat vroeg ik me ook af.

De nieren die bij een M-pack zitten, hebben die altijd 8 spijlen?
                        'k Moet eens kijken naar mijn "standaard" grill, dan kan ik die ook verkopen
                        Oorspronkelijk stond in z'n openingspost dat hij voor die 'performance dingen' 120 euro betaald heeft bij BMW. Ofwel had hij zich vergist in z'n post, ofwel hebben ze hem bij BMW goed bij z'n pietje gehad.

Comment

Verkocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reynaerten Bekijk Berichten
                            Verkocht
                            En verkocht als performance nieren?

Comment

Spijtig dat de vragen onbeantwoord zullen blijven... .

Comment

Working...
                              X