Hi,
Ik verkoop mijn ongebruikte winterbanden + alu velgen via een tweedehands site, maar ik heb het gevoel dat ik het verkeerde publiek aantrek. Deze banden zijn V snelheidsindex dus gecertifieerd tot 240km/h (in de zomer stonden er W banden op van Pirelli). Ik verkoop deze velgen omdat ik vanwege financiele redenen de wagen heb moeten wegdoen vooraleer de bandjes erop konden.
Ze zijn reeds uitgelijnd en ik heb een officiele factuur.
Ik vraag 800 euro, en heb een serieus bod mogen ontvangen van 600 euro, maar ik vind het eerlijk gezegd wat mager, als je weet dat ik voor de banden+velgen zonder uitlijning toch 1250 euro heb betaald
Reacties zijn welkom op +32477981154 of mailbox@godfried.be
Ik heb ook whatsapp
http://www.2dehands.be/auto-onderdelen- ... 74528.html
4x Band CONTINENTAL op velg RH-ALURAD zwart
type band 225/45 R17 94 V CONTINENTAL CONTI-WINTERCONTACT TS 850 XL, FR
type velg RH-ALURAD BE TWIN 8.0X17 5X112 ET45 72.6 ZWART
De banden zijn dus ook nog uitgelijnd achteraf, en ik doe er gratis de hoesjes bij
Factuur in attach
unnamed.jpg
Ik verkoop mijn ongebruikte winterbanden + alu velgen via een tweedehands site, maar ik heb het gevoel dat ik het verkeerde publiek aantrek. Deze banden zijn V snelheidsindex dus gecertifieerd tot 240km/h (in de zomer stonden er W banden op van Pirelli). Ik verkoop deze velgen omdat ik vanwege financiele redenen de wagen heb moeten wegdoen vooraleer de bandjes erop konden.
Ze zijn reeds uitgelijnd en ik heb een officiele factuur.
Ik vraag 800 euro, en heb een serieus bod mogen ontvangen van 600 euro, maar ik vind het eerlijk gezegd wat mager, als je weet dat ik voor de banden+velgen zonder uitlijning toch 1250 euro heb betaald
Reacties zijn welkom op +32477981154 of mailbox@godfried.be
Ik heb ook whatsapp
http://www.2dehands.be/auto-onderdelen- ... 74528.html
4x Band CONTINENTAL op velg RH-ALURAD zwart
type band 225/45 R17 94 V CONTINENTAL CONTI-WINTERCONTACT TS 850 XL, FR
type velg RH-ALURAD BE TWIN 8.0X17 5X112 ET45 72.6 ZWART
De banden zijn dus ook nog uitgelijnd achteraf, en ik doe er gratis de hoesjes bij
Factuur in attach
unnamed.jpg
Comment