Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V60 winterbanden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Volvo V60 winterbanden

Te koop wegens aankoop XC70 stel velgen met winterbanden afkomstig van Volvo V60. In zeer goede staat buiten 2 velgen met heel,heel minieme borduurschade (zie foto's), profieldiepte is nog ongeveer 6 mm, de banden zijn Dunlop Sport 4d in de maat 215/55R16 93H, merk van de velg is Enzo.Vraagprijs: 395€.

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Welke gemeente? Mvg

Comment

Te bezichtigen in Diksmuide.

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Comment

foto's niet zichtbaar

Comment

Past dat op een V70 (bouwjaar 2006). Indien ja zeer sterk geïnteresseerd!

Ik heb velgen nodig met ET 49 (ongeveer) en naafdiameter van 65.1mm.
          Zitten er centreerringen op deze velgen? Naafdiameter van een V60 is 63.4mm.
          Last edited by ; 22/12/2015, 13:51. Reden: Aanvulling;

Comment

Naafgat V60 is kleiner dan dat van je V70.
            Ikzelf heb het omgekeerde: onze S60 2003 (zelfde wielen als jouw V70) zijn winterbanden passen op m'n V60 maar met een centreerring.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              Naafgat V60 is kleiner dan dat van je V70.
              Ikzelf heb het omgekeerde: onze S60 2003 (zelfde wielen als jouw V70) zijn winterbanden passen op m'n V60 maar met een centreerring.

aangezien 't geen originele volvo velgen zijn kan het zijn dat ze wel passen(meeste aftermarket velgen hebben een naafgat van +/-72mm en worden verkleint met een passende centreerring
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
              X