Mededeling

Collapse
No announcement yet.

heel kort beschikbaar, horlogen met auto logo cover

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] heel kort beschikbaar, horlogen met auto logo cover

ik ben hier nog een korte periode op lokatie en kan aan volgende horloges geraken. momenteel heb ik ze nog nergens online gevonden, dus zal alles moeten meenemen van hier uit.

volgende merken waren beschikbaar:
    VW-mercedes-BMW-audi-toyota-peugeot-honda-buick-cadillac en denk hyundai.

ik ga straks nog eens ter plaatse en ga al een aantal merken kopen voor de verzameling (en heb dan ook wat reserve horloges om mijn persoonlijke wat extra levens te bezorgen).
    ik ga ook een foto nemen van alle beschikbare. heb me rot gezocht, maar ford helaas niet gevonden (anders zat men reiskoffer al vol ). misschien dat ik de fabrikant wel kan vinden en ford laten maken, maar dan zal alles verzonden moeten worden.

ik denk dat ik de horloges inclusief verzending in belgie kan aanbieden voor een 10-15€, hangt er beetje vanaf welke prijs ik kan afdwingen als ik meerdere stuks koop.

binnenin is geen mechanische boel die je moet opwinden, maar gewoon een electrisch klokje met batterijen. heb de mijne een week getest en die is op die week 8sec verlopen tov mijn pc hier

vandaag gaan shoppen

fullscreen foto

Comment

You are back, thank god

Comment

Zonder Capri deze keer.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
        X