Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schade voorbumper bwm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Schade voorbumper bwm

Beste,

Ik ben nieuw op deze forum en weet niet goed of de vraag in deze topic wel juist is.

Gisteravond heb ik mijn bumper aan de zijkant beschadigd van mijn e60. Ik heb een tussenmuurtje langs de zijkant en vanonder geraakt. Nu heb ik een diepe kras die uitloopt op gewone krassen op de bumper. Heb een zwarte kleur en het valt heel erg op aangezien de schade wit is ( kleur van de muur/steen )
    Het is een bmw 525 van het jaar 2007 met M pakket. Was eerst opzoek naar een nieuwe bumper maar deze kosten lopen hoog op en aangezien hij van 2007 is wil ik ook niet met het geld gooien. Mijn vriendin is zwanger en we zijn aan het sparen voor de toekomst. Nu was mijn vraag is het duur als ik dit moest laten maken in een garage? Of kan ik er ook zelf wat aan doen? Ik wou de schade eigelijk wegwerken met een zwarte substansie (verf,stift.. Etc ) zodat het wit weg is want hierdoor valt het heel erg op. Iemand een idee hoe of wat?
    Bedankt!

Je kan een M bumper zoeken uit een ongevalauto? Ben je zeker dat het een OEM M bumper is of namaak? Heeft de auto parkeersensoren en xenons? En anders bij de BMW dealer een lakstiftje halen. De juiste kleur van de auto kan je onder de motorkap vinden (stickertje) ofwel via de 7 laatste cijfers/letters van je chassisnummer online.
    Last edited by BEEMER; 05/06/2016, 10:25.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

wat is een bwm?

Comment

goedkope herstelling: lakstift
        goede herstelling: laten maken in carrosserie. Plaatselijke herstelling waar maar een deeltje van de bumper wordt herspoten. De bumper moet niet gedemonteerd worden. Kost je ook eigenlijk niet veel. reken op 2 à 300.

Comment

Hoeveel zou het herspuiten van een volledige voorbumper kosten (ongeveer)?

Ik veronderstal dat die dan altijd gedemonteerd moet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            Hoeveel zou het herspuiten van een volledige voorbumper kosten (ongeveer)?

Ik veronderstal dat die dan altijd gedemonteerd moet?
            Een 2a300euro en ja moet gedemonteerd worden.

Comment

Working...
            X