Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zender kit vw golf 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Zender kit vw golf 1

Zender kit voor vw golf 1. bestaande uit: voorspoiler, wielboven, sideskirts en achterspoiler (3delen) alsook een lip met ZENDER in (geen idee waar deze zit.

geen plastiek of dergelijke maar het 'oerdegelijke' foam

de voorspoiler heeft wat herstelling nodig. de rest is ok, buiten herspuiten.

550€

is da zoiets ?

Comment

ja zoiets

Comment

precies geen animo op mijne zender kit?

Comment

Weinig actieve leden hier met een Golf mk1, vrees ik.

En €550 voor een kit die ook nog gespoten moet worden is ook niet niets natuurlijk.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

als ik de prijzen zie op ebay... 250$ voor juist de achterste spoiler.

nu, prijs is bespreekbaar hoor.

ondertussen heb ik de kit eens op ebay gezet. curieus wat dit heeft

Comment

Mja, ik weet niet echt wat de gangbare prijs hiervoor is. Te zien wat de prioriteiten van iemand zijn natuurlijk.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Absoluut maar ik vrees dat er in belgie hier geen markt meer voor is. die stijl is wat verdwenen hier.

Comment

en op specifieke VW of zelfs Golf forums?
                  www.peugeotforum.be

Comment

de meesten gooien dit terug van hun golf af om hem in originele staat te herstellen... dan zijn ze in meeste gevallen meer waard

bovendien is het ook vrij stevig geprijsd, en is de voorspoiler ook nog beschadigd

die prijzen van ebay moet je met een korreltje zout nemen trouwens... tis niet omdat ze het overprijsd op ebay gooien, dat ze het ook ervoor verkopen he. Oftewel zie je staan "0 biedingen" oftewel is het "nu kopen" en blijft de advertentie erop staan wat betekent dat het niet verkocht geraakt

persoonlijk vind ik dat het NOS (new old stock) materiaal mocht zijn voor zo een prijs... en zelfs dan zou het nog moeilijk verkopen voor die prijs

Comment

Zal misschien nog terug in mode raken.

Comment

welke prijs is dan welk realistisch?

Comment

Working...
                        X