Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee velgen Rial Milano met Continental Ts810 winterbanden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Twee velgen Rial Milano met Continental Ts810 winterbanden.

Ik heb hier nog twee velgen Rial Milano 7Jx17 5x108 ET47 kleur donker antraciet deze passen op volgende wagens.
    -C4 Picasso (laatste versie)
    -Peugeot 308 (vanaf 2013)
    -Peugeot 407 + Coupe
    -Peugeot 508
    -Peugeot 605
    -Peugeot 607
    -Volvo C70
    -Volvo S60 /70 /80 /90
    -Volvo V 70
    -Volvo XC 70

Velgen zijn voorzien van winterbanden Continental TS810 205/55R17 95V FR XL N2, er is amper 1 seizoen op gereden en zijn in zeer goede staat. Een velg heeft lichte schade (bijgewerkt maar nog wel een beetje zichtbaar).

Prijs 100€ voor beiden (2velgen en banden).

Last edited by V-zesserke; 28/09/2016, 22:33.

Rare vraag misschien, maar waar zijn de 2 andere naartoe?

Comment

Velgen passen inderdaad op een V70, bandenmaat echter niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Rare vraag misschien, maar waar zijn de 2 andere naartoe?
        Jammerlijk gesneuveld in het ongeval dat onze C4 Picasso overkwam, de 2 andere waren nogal beschadigd.
        Dus dit set is voor iemand die twee velgen en banden wil bijkopen of iemand die de 2 nog erg goede banden kan gebruiken (kunnen b.v. ook op Porsche want hebben N2 codering). Of iemand die de velgen graag wil en de banden wil doorverkopen of wat dan ook.

Comment

oei, klinkt serieus. Gekwetsten bij ?

Jammer dat het maar een halve set is, ze zijn mooier dan mijn winterset voor de pic.
          Maar moest de set nog volledig zijn, dan zou je ze ook niet wegdoen, vermoed ik.

Comment

Nee, geen gewonden en mijn vriendin had gelukkig enkel een wat pijnlijke schouder van de gordelspanner.
            De set zou ook indien volledig toch de deur uitgaan want de nieuwe wagen is een Ds4 Blue-HDI 180 automaat en daar passen deze niet op.
            Nu is de set vervolledigen geen enkel probleem want deze velgen en banden zijn nog leverbaar, banden zou ik eventueel wel aan goede prijs kunnen voor zorgen (via Continental), als iemand dat wenst. Twee nieuwe velgen kosten ergens rond de 200€.

Comment

Working...
            X