Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kunstwerk canvas Ayrton Senna

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

template maken, uitknippen, kleven op doek endan overspuiten kan ook iedereen ?
    Daar lijkt het naar mijn mening gewoon op that's all... want op sommige vlakken zijn er neig scherpe lijnen en fade-outs kort bij elkaar..
    Ik weet da ge bij spuitbussen (of graffiti-bus ? ) verschillende spuitmonden hebt, maar zo kort op elkaar lijkt da meer op een plek waar de template niet goed op de doek lag..

Nu goed, tis ni mijn bedoeling vd collega vd topicstarter af te breken...maar met zo'n vaag topic kan je zulke comments verwachten.
    Komt zo'n schatting niet steeds met een offcieel document ? op wat is de waarde schatting gebasseerd ?

Soit, succes met de verkoop zal ik maar zeggen
    Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

Klopt, daar krijg je dan een certificaat van.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        met photoshop kan iedereen het

neem maar eens een spuitbus in uw hand, groot blad papier en doe maar eens hetzelfde

zulke commentaar kan enkel maar van mensen komen die geen poot kunnen tekenen en niet snappen dat het echt wel een gave is
        Toch iemand die terecht beseft dat je dit niet in 5 minuten nadoet. Een template maken in photoshop is idd geen werk, ik kan dat ook op 1 minuut. Maar om van die template naar een afgewerkt doek te gaan, daar kruipt heel wat minitieuze voorbereiding in. Ik zou het niet kunnen alleszins en heb daarom respect voor de maker, maar dat is duidelijk niet iedereen gegeven hier.
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Persoonlijk vind ik dat er nogal snel met de term kunst gegooid wordt...
          Hier in Stekene heb je ook zo iets... Verbeke Foundation. Daar stellen ze ook zo van die dingen tentoon waarvan je denkt... "serieus ?".
          Daar loopt de helft van de bezoekers ook zo pseudo-intellectueel te doen... en de andere helft zich door het haar te krabben.

Mijn stelregel is nogal simpel : Indien ik het zelfs kan is het alleszins geen kunst.

Comment

Kunst is persoonlijk. En persoonlijk ben ik geen fan van dat Senna kunstwerk, om de simpele reden dat ik weinig met de man heb. Ik heb nooit F1 echt gevolgd en was te jong toe Senna stierf. Mijn pa daarentegen is een echte Senna-liefhebber en zou zoiets nog wel ferm vinden. Niet dat hij het zou kopen echter.

Of iets geen kunst is, omdat ik het zelf kan maken, ik weet het niet. Kan zijn. Schilderen, zoals de Vlaamse meesters, of Davinci, ik kan het niet. Maar creatief zijn, of een kunstwerk maken, kan evengoed met bestaande dingen. Zoals bijvoorbeeld een foto transformeren naar een doek.

En trouwens, ik zie weinig verschil met Warhol zijn Marilyn Monroe afbeeldingen En die brengen een hoop geld op.

Comment

De kunst van kunst is om het te verkopen als kunst.

Comment

Working...
              X