Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Originele Audi S5 velgen 19" met winterbanden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Originele Audi S5 velgen 19" met winterbanden

Bij deze staan mijn originele (geen replicas) Audi A5/S5 velgen met Michelin winterbanden te koop.

Reden van verkoop is dat de wagen waarop deze stonden verkocht is zonder de wintervelgen.

De speedline velgen zijn in goede staat, maar 2 ervan hebben lichte stoeprandschade (m'n vrouw heeft er mee gereden )

De winterbanden hebben allen een profiel tussen der 6,5 en 7mm.

de banden werden steeds goed bewaard tijdens de zomermaanden, donker, fris en droog.

de bandenmaten zijn, 255/35 R19
    de velgmaten zijn, 8,5Jx19H2 ET32

vraagprijs, ieder redelijk bod word overwogen.

de 4 velgen incl de naafkappen en ook de extra bouten +veiligheidsbouten hiervoor.

stoeprandschade velg 1

stoeprandschade velg 2

Last edited by BARTVDS; 23/10/2016, 14:21.

Comment

Ik zie 255 als bandenmaat ipv 225

Comment

Foutje,aangepast

Comment

Dat borduurschade is zo erg niet man . Ze zien er nog geweldig uit . Ik merk dat wel vaker dat ze borduurschade op een ander doorschuiven zoals de vrouw of vorige eigenaar .
          Ik vind het geen schande in ieder geval.

Comment

, in dit geval was het echt 2 keer m'n vrouw.

Eerste keer kwam ze thuis dat ze tegen een borduur was gereden aan de Delhaize ,ze draait uit bij het achteruit rijden en was vergeten dat ze naast een borduur stond wat zeg je dan als man?
            en de tweede keer was ze gaan shoppen in Gent en bij het uitrijden van de ondergrondse haar bocht verkeerd ingeschat .

Comment

mag slotje op, zijn verkocht

Comment

Working...
              X