Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Michelin Pilot Super Sport 225/40/18

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Michelin Pilot Super Sport 225/40/18

2 banden met 6mm profiel, 225/40/18 88y, productiedatum 32ste week van 2016.

Mijn eerlijkheid verplicht me wel te melden dat er één default inzit. niet ernstig maar t zit er in. Normaal ging ik ze zelf opslijten maar mijn mich Cup banden slijten trager dan verwacht en doe ik er liever iemand een plezier mee.

verder super banden.

150€ voor de 2

foto's: https://www.2dehands.be/auto-onderde...367175911.html

Comment

foto van de hapering:

Comment

Wie koop dat nu met schade .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
          2 banden met 6mm profiel, 225/40/18 88y, productiedatum 32ste week van 2016.

Mijn eerlijkheid verplicht me wel te melden dat er één default inzit. niet ernstig maar t zit er in. Normaal ging ik ze zelf opslijten maar mijn mich Cup banden slijten trager dan verwacht en doe ik er liever iemand een plezier mee.

verder super banden.

150€ voor de 2
          Je doet er enkel iemand een plezier mee als je ze gratis zou weggeven.

Comment

Ik zou dat toch niet durven te koop zetten een band met zo'n kap in, da's voor 't containerpark

Comment

Gasten... ze gaan niet ontploffen hoor... het kan interessant zijn voor iemand die 1 band zoekt. Mijn banden leverancier zei ook dat het nu zo erg niet is. Indien niet verkocht, ga ik ze wel zelf gebruiken

Comment

Waarom vermeld je eigenlijk niet in je advertentie dat er 1 band total loss is ?

Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
                het kan interessant zijn voor iemand die 1 band zoekt.
                Zo'n nieuwe band kost minder dan €150, je zou maar gek zijn ...

Comment

foto van de hapering : eigenlijk zou dat dan een foto moeten zijn op 't moment dat het hapert, dat is de hapering ;-)
                  De foto die jij toont is het gevolg van de hapering (graptje hé !)

Comment

Weet je wat, sluit het maar. Ik verkoop ze l niet meer...

er zit een kleine kap in omwille van het slepen tegen de wielkast, niet van den put. Ik rij ze wel zelf op...

Comment

Kan je amper schade noemen inderdaad Kristofm.

(Maar vlot verkopen zullen ze niet.)
                      Last edited by Gere; 30/08/2017, 23:32.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Als het karkas niet geraakt is, snap ik het probleem niet echt...

Comment

Ik snap de commotie ook niet... karkas is super, kap is van de binnenboord van een wielkast

Comment

Working...
                          X