Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij past die ook op een 320d. Als je de partnummers vergelijkt en de bijhorende afmetingen, dan blijken aansluitingen en aftmetingen alvast hetzelfde te zijn.
Waarom zou je dat op een 320d zetten om meer turbo lag te creeren ? Moest dat passen op een 320d zou ik dat enkel kopen als de mapping word aangepast. Op een stock 3 reeks is de stock intercooler goed genoeg .
Flauw ze, hoe moet hij nu z'n dikke BMW verder afbetalen?
Hij verdient... euh... krijgt genoeg.
Als ik de afmetingen bekijk, scheelt ie ook amper met die van de 320d. De 320d heeft dus al een erg performante intercooler. Moet wel uiteraard, zo'n beest van een motor!
Als ik de afmetingen bekijk, scheelt ie ook amper met die van de 320d. De 320d heeft dus al een erg performante intercooler. Moet wel uiteraard, zo'n beest van een motor!
Even opgezocht en dit klopt niet helemaal. Het is niet omdat het past dat de intercooler even groot is.
De nieuwe intercooler van de M performance powerkit is 20-25% groter dan die van de 330d en past ook gewoon.
Comment