Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tijdje geleden kon je op misterauto de 2de gratis krijgen dus betaalde je de duurste van de 2 en kwam op een 10a12euro voor een set ook van bosch.
Kijk eens hier zwart paard: http://www.mister-auto.be/fl/ruitenw...6096_g298.html
En duid me eens aan ten eerste waar je bosch ziet, en ten tweede een (duurste) wisserblad voor 10 à 12€
In de door jou geciteerde promotie zou volgens deze prijzen een setje nog altijd 30,6€ geweest zijn.
Maar, als jij ze me kan leveren aan 10€ pr set, dan ook graag bij jou 1000 exemplaren, of maak er maar 5000 van, dan kan ik een tijdje rentenieren straks ...
Ik wens je voor 2018 een zeer verlichte geest toe! Je kan het duidelijk gebruiken :-)
Wel vreemd dat hij in rode letters vermeldt dat dit type niet geschikt is voor mijn voertuig. Maar ik onthou alvast dat ik de volgende keer bij jullie te rade kom om spotgoedkope onderdelen te vinden, dus bedankt iedereen ! Ik heb iets bijgeleerd ! De winnaar blijft wel packard aan 5€ natuurlijk. Ik pas per direct m’n prijs aan !
Wel vreemd dat hij in rode letters vermeldt dat dit type niet geschikt is voor mijn voertuig. Maar ik onthou alvast dat ik de volgende keer bij jullie te rade kom om spotgoedkope onderdelen te vinden, dus bedankt iedereen ! Ik heb iets bijgeleerd ! De winnaar blijft wel packard aan 5€ natuurlijk. Ik pas per direct m’n prijs aan !
Ik kocht 2 jaar geleden deze ruitenwissers voor mijn F10 535i, moeten dus passen, kan mij niet voorstellen dat het op de uwe (motorisatie?) andere zouden zijn. ik heb de directe link gevolgd via mijn mister auto account van de toenmalige aankoop...
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Hier de directe link dat die WEL passen op een F10 535i X-drive.
Ik zou niet weten waarom die niet op een 520d zouden passen, of heeft mijn wagen 300+ pk ruitenwissers ofzo
Order, in feite bemoei ik me niet graag met jullie discussie. Maar de ruitenwisser in je link past niet op de 5 serie staat er bovenaan. Als ik kijk naar de bevestigingen vermoed ik dat daar het probleem zit. Als ik dan ga zoeken op F10 model geven ze geen Bosch ruitenwissers op, enkel die van Champion en Valeo. Volgens mij zit in jouw link de mogelijkheid tot bevestigen zoals deze er niet bij https://www.nieuweruitenwissers.nl/b...enwissers.html .
Ook is het Bosch referentie nummer verschillend.
Order, in feite bemoei ik me niet graag met jullie discussie. Maar de ruitenwisser in je link past niet op de 5 serie staat er bovenaan. Als ik kijk naar de bevestigingen vermoed ik dat daar het probleem zit. Als ik dan ga zoeken op F10 model geven ze geen Bosch ruitenwissers op, enkel die van Champion en Valeo. Volgens mij zit in jouw link de mogelijkheid tot bevestigen zoals deze er niet bij https://www.nieuweruitenwissers.nl/b...enwissers.html .
Ook is het Bosch referentie nummer verschillend.
Geen probleem, sjust is sjust he DHL
ik krijg dit, daarom dacht ik dat ie wel past.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment