Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OEM uitlaat BMW 328i/428i niet gebruikt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OEM uitlaat BMW 328i/428i niet gebruikt

Hierbij verkoop ik mijn originele uitlaat van mijn F32 428i. bij aankoop is onmiddellijk een M performance uitlaat gestoken en de originele nooit gebruikt. Incl. sierstukken.
    Past voor alle 3 en 4 F Series.

F30 F31 F32 F33 F34 F36

Richtprijs €400, doe gerust een (realistisch) bod.

Ga je moeilijk vanaf gaan geraken voor een redelijke prijs.

Comment

Voor iemand die hem kan gebruiken is dit toch een prima prijs? Nee? Hij is nagelnieuw...

Comment

Je moet al schade door bv. ongeval hebben om dit te kunnen gebruiken, roesten doen die dingen niet het is RVS.
        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          Voor iemand die hem kan gebruiken is dit toch een prima prijs? Nee? Hij is nagelnieuw...
          Prijs is op zich wel oké. Maar de vraag naar zo'n uitlaat is alleen heel klein. Voor iemand met een 320i (die al niet zo dik rondbollen) met enkel pijpje die een dubbele wilt misschien? Maar dan moet ie al wat gaan aanpassen want de ingaande buisdiameter van de 328i is groter. Dan is het niet plug en play maar werken met een verloopstuk, laswerk, passen, enz... . Dan kiezen velen voor de meer gemakkelijke en veel goedkopere weg. En dat is een dubbel sierstukje op de demper
          Als je bij skytune in z'n schrootbak gaat kijken, daar ligt het vol met nieuwe (dure RVS) OEM uitlaten.

Maar je weet maar nooit uiteraard.

Comment

Inderdaad niet evident. Zijn er anders wegen waar ik dergelijke uitlaat voor een schappelijke prijs moet kunnen verkopen? Rechtstreeks aan een type Skytune? Die zitten hier 1km van mijn deur :p

Comment

Aan skytune ga je 'm niet kunnen verkopen hoor. Die gooit zo'n uitlaten bij 't schroot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                Aan skytune ga je 'm niet kunnen verkopen hoor. Die gooit zo'n uitlaten bij 't schroot.
                Klopt. Ik probeer m’n 330d intercooler al lang te verkopen, zelfs voor een spotprijs. Geen reacties.

Comment

Je kan misschien de sierstukken apart verkopen, die zullen snel weg zijn.
                  BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
                    Je kan misschien de sierstukken apart verkopen, die zullen snel weg zijn.
                    Waarom zou je daar meer kopers voor vinden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Waarom zou je daar meer kopers voor vinden?
                      +1 Heb hier ook splinternieuwe sierstukken en grillen liggen.Tijdje op internet gezet aan spotprijs,geen enkel reactie...

Comment

Vandaag reactie gekregen op marktplaats voor €150 en afhaling. Was wel van een buitenlands individu. Prijsgewijs zou ik het dus zeker moeten doen?
                        Ik twijfel wel, misschien heeft pipo andere bedoelingen.. geen ervaring mee

Comment

Niet thuis afspreken,ergens op parking van warenhuis

Comment

Working...
                          X