Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 19" styling 146 velgen. ZGAN! Met banden!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw 19" styling 146 velgen. ZGAN! Met banden!

Bmw Styling 146 19"

Vers gepoedercoat + vernis + keramische coating gehad.
    Nagekeken op rondheid, alles perfect in orde!
    Nieuwe bmw centerlogo's.
    Foto's spreken voor zich :-)
    Steek: 5x120
    Voorste velgen 8.5J ET 48 met nangkang noble sport NS20 225/35/19
    Achterste velgen 9j ET 51 met Hankook ventus v12 evo2 235/35/19

Vraagprijs: [s]875,-[/s] 800€

Mooie velg. Maar ik vindt niets hatelijker dan met 2 types banden rond te rijden.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Merk je niets van tijdens het rijden ;-)

Comment

Is geen kritiek of zo, maar ik vraag me af waarom tegenwoordig nogal wat mensen kiezen voor bredere velgen dan de banden waardoor de boord van de velg uitsteekt en banden dikwijls getrokken staan.
        Je hebt dan toch veel kans op schade ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
          Is geen kritiek of zo, maar ik vraag me af waarom tegenwoordig nogal wat mensen kiezen voor bredere velgen dan de banden waardoor de boord van de velg uitsteekt en banden dikwijls getrokken staan.
          Is al jaren zo, noemen ze tuning.
          Had vroeger een 9brzed op een 205. Kon ik lager gaan met de auto en toch een volle kas hebben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Is al jaren zo, noemen ze tuning.

Inderdaad, ik begrijp dat woordje 'tegenwoordig' ook niet goed. Ik had op m'n E91 destijds ook 225 op 8,5 en 255 op 9,5.

Comment

255 op 9,5, dan zal je toch geen brede boord aan de velg over gehad hebben ?

Dus vooral om zo laag mogelijk te gaan ?

Vond het gewoon vreemd omdat de meeste banden net verkrijgbaar zijn met een velgbescherming.... In ieder geval, geplaatst op die 3 serie oogt het wel mooi.

Comment

255 op 9,5, dan zal je toch geen brede boord aan de velg over gehad hebben ?

Dus vooral om zo laag mogelijk te gaan ?

Vond het gewoon vreemd omdat de meeste banden net verkrijgbaar zijn met een velgbescherming.... In ieder geval, geplaatst op die 3 serie oogt het wel mooi.
                Interessant als je snel borduurschade wil
                Onlang bij mijn garagist stond een wagen met zwaar getrokken banden. Dat rijdt natuurlijk voor geen meter. Zijn verhaal was dat die gast onlangs na een meeting eens wou doortrekken, en dat die band plots helemaal naar een kant geklikt was. Gedaan met rijden.
                Staat los van dit setje hier, is niet zo extreem.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Interessant als je snel borduurschade wil
                  Onlang bij mijn garagist stond een wagen met zwaar getrokken banden. Dat rijdt natuurlijk voor geen meter. Zijn verhaal was dat die gast onlangs na een meeting eens wou doortrekken, en dat die band plots helemaal naar een kant geklikt was. Gedaan met rijden.
                  Staat los van dit setje hier, is niet zo extreem.
                  Haha ja, sommigen gaan daar heel extreem in. Ook in dat caster (noem ik het juist?) waarbij de wielen onder een hoek staan.
                  Bij deze velgen lijkt het dat de banden niet zo heel erg getrokken staan maar eerder dat die velg hierop voorzien is?

Comment

Vond een 255 te breed voor een 318 ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten

Vond een 255 te breed voor een 318 ;-)
                      Waarom? BMW legt het zelfs op een 316.

Comment

gaat dat helemaal niet meer vooruit ;-)

Comment

Working...
                        X