Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] Originele Audi S5 2018 velgen Rotor 2 - 9J x 20 inch ET34

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Originele Audi S5 2018 velgen Rotor 2 - 9J x 20 inch ET34

Originele Audi Rotor II velgen van nieuwe Audi S5

9J x 20" ET34 - 5x 112 - centrering 66.5mm
    Audi code : 8W0 601 025 CF

Past op alle Audi A4/A5/S4/S5 vanaf bouwjaar 2010, maar mischien ook op andere Audi modellen, A3, A6, A7, Q3, Q5 (check ET waarde en centrering)

Deze velgen zijn door BBS speciaal voor Audi Sport gemaakt

Komen van een Audi S5 die ik in de Dec 2018 nieuw heb gekocht en heb slechts 50km met deze velgen gereden omdat ik onmiddellijk een winterwissel heb gedaan.

Ik verkoop deze omdat ik voor RS velgen met nog agressievere ET waard ga als zomervelg.

Ze zijn dus in PERFECTE NIEUWSTAAT. Geen enkele kras op de buitenkant.

Voor 1995 Euro mag je ze komen halen nabij Leuven.
    Ik kan ze eventueel ook komen brengen als het niet te ver.

Kan op factuur indien nodig.
    Originele Audi Rotor II velgen van nieuwe Audi S5 9J x 20" ET34 - 5x 112 - centrering 66.5mm Audi code : 8W0 601 025 CF Past op alle Audi A4/A5/S4/S5...

Mooi. Maar aan deze prijs zullen ze nog een tijdje in je garage liggen. Met de mogelijkheden van namaak OEM vandaag is het moelijk om een deftige prijs te krijgen van je (dure) originele velgen. Indertijd mijn Rotors zelfs van de hand gedaan voor 650€. Weliswaar maar 19 inch. Onbeschadigd en met Pirelli op die zo goed als nieuw waren.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Hij laat ze gaan voor 1500
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Te koop zonder banden. Nog moeilijker.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
        X