Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thule Proride 598 fietsdrager

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Thule Proride 598 fietsdrager

Hier ook even zetten, moest er iemand interesse hebben. Mijn Thule proride 598 mag weg aangezien de MTB voortaan in de koffer gaat. Enkel sporadisch gebruikt. Met square bar adapter.

€40 af te halen in Turnhout

Starts
    16/11/2019
    Ends
    16/11/2019
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Heb er ook nog zo ene.
    Hoogste bod was 15€.
    Twee keer niks dus, heb het nu op zolder liggen.
    Het zal nog wel eens van pas komen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Voor dat bedrag zou ik hem gewoon bij houden. Wie weet wat uwe volgende wagen is?

Zelf heb ik deze ook en zijn echt fijne dingen. Heb ze toen met aparte adapters €112/stuk betaald en heb er 3.
      Maar voor die €40 die ge nog hoopt te krijgen ervoor, zou ik ze gewoon bij houden. Zeker als ge ziet dat Gixxer maar een bod van €15 kreeg. Als ge binnen een paar jaar van auto wisselt en blijkt dat ge het toch weer nodig hebt, zijt ge weer €100 kwijt.

Comment

Ze zijn hem net komen afhalen, €40 'rijker' en ik ben er vanaf. Gek genoeg vrij veel interesse voor, de eerste die kon komen is hem ook komen halen.

Tis niet dat hij echt in de weg lag maar ik ga sowieso niet meer een fiets op het dak zetten. Als ik in de toekomst toch mijn MTB extern op de auto moet plaatsen (tijdens vakanties bv), wat wss al niet zal gebeuren, zou ik dan toch eerder gaan voor de combo trekhaak + fietsdrager. Dus echt nodig ga ik hem niet meer hebben.

Topic mag dus op slot!
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Working...
        X