Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1997 Honda NT dax

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • [TK] 1997 Honda NT dax

    Jammer genoeg vroeger dan verwacht terug de verkoop in.

    Originele Honda dax van 1997

    Merk =Honda
    Type = Dax NT
    GVA (van welk land) = België
    Cilinderinhoud (vermeld op gva of inschrijvingsbewijs)+ merk vermeld op inschrijving = 50
    Bouwjaar = 1997
    Aantal kilometers = Kijk ik morgen na iets in de 18k km dacht ik
    Merk , type en cilinderinhoud motorblok = Honda met 72cc kit
    Andere opties of veranderingen =

    - Verstevigde Motorbevestiging's punten
    - gespoten in Porsche blauw (Eerst gestraald dan koud verzinkt)
    - alu velgen vooraan 2.75" achteraan 3 (als ik mij niet vergis)
    - NT blok met Drp 72cc kit
    - kleine Monkey koplamp
    - Kitaco veren
    - Kitaco uitlaat
    - OT achterlicht
    - nieuwe ketting en tandwielen
    - Michelin S1 banden
    - Stage alu achterbrug
    - nieuwe Honda zadel overtrek

    Foto's

    IMAG0259.jpg
    IMAG0191.jpg

    IMAG0190.jpg

    Vraagprijs: 1600
    emotionelewaarden licht wel een pak hoger!
    Last edited by J_o_n_a_s_; 10/05/2015, 23:46.
    RIP Den borre!

  • #2
    'k wil nu niet de slimme uithangen en ik ken d'r nie veel van, maar in welke munt is die vraagprijs ?

    Maw, waarom is die zoveel waard ?

    Comment


    • #3
      Deze is zoveel waard omdat het een eche honda is. Deze 'brommers' zijn nu eenmaal zeer gewild. Ze zijn kwalitatief 1000 keer beter dan de chinese varianten. Bovendien heeft deze wel nog enkele leuke upgrades zoals de kitaco uitlaat.

      verstuurd vanaf mijn Nokia 3310

      Comment


      • #4
        voor kenners dus
        Last edited by ; 11/05/2015, 17:18. Reden: due --> dus

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk Berichten
          Deze is zoveel waard omdat het een eche honda is. Deze 'brommers' zijn nu eenmaal zeer gewild. Ze zijn kwalitatief 1000 keer beter dan de chinese varianten. Bovendien heeft deze wel nog enkele leuke upgrades zoals de kitaco uitlaat.

          verstuurd vanaf mijn Nokia 3310
          Aan de karton eronder lekt hij precies wel als een Chinese.

          Prijzen mag je inderdaad niet vergelijken met de recentere Chinese modellen.


          Sent from here
          den borre


          "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


          Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

          Comment


          • #6
            Ik wil geen roet in het eten gooien, maar volgens mij is dat geen Honda blok. Het 12V NT blok (van de AB23) heeft wel als 70cc bestaan, maar dat had ook de 3 semi automatische versnellingen, net als de NT 50cc. En volgens mij heb jij 4 versnellingen en ik zie een ontkoppelingshendel aan uw linkse handvat, dus ook geen semi automaat. Ook het koppelingsdeksel is een niet typisch Honda deksel. Lijkt mij op het eerste zicht een (Chinees) zongshen blok te zijn.

            Verbeter me als ik mis ben hoor.
            Last edited by Jakkel; 11/05/2015, 18:05.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Aan de karton eronder lekt hij precies wel als een Chinese.

              Prijzen mag je inderdaad niet vergelijken met de recentere Chinese modellen.


              Sent from here
              Ik had toen net in de regen gereden das water op die moment het zelfde karton licht er nogaltijd onder zonder olie plekken.
              RIP Den borre!

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ik wil geen roet in het eten gooien, maar volgens mij is dat geen Honda blok. Het 12V NT blok (van de AB23) heeft wel als 70cc bestaan, maar dat had ook de 3 semi automatische versnellingen, net als de NT 50cc. En volgens mij heb jij 4 versnellingen en ik zie een ontkoppelingshendel aan uw linkse handvat, dus ook geen semi automaat. Ook het koppelingsdeksel is een niet typisch Honda deksel. Lijkt mij op het eerste zicht een (Chinees) zongshen blok te zijn.

                Verbeter me als ik mis ben hoor.
                Klopt idd is omgebouwt naar een 3vites handbak van en monkey. Was ik nog vergeten. Ps 50 cc cilinder is meegeleverd.

                En kopelingskarter is idd het enige chinees onderdeel dat er op zit. Heb nog geen mooibijpasend gevonden voor dat van de andere kant. Onderblok is wel echt honda hoor

                Edit: ik weet dat je er zelf een hebt en hier genoeg mee weet ...
                Last edited by J_o_n_a_s_; 11/05/2015, 18:31.
                RIP Den borre!

                Comment


                • #9
                  Mooi.
                  Straf dat na bijna 12 jaar nog steeds dezelfde onderdelen in zijn.
                  Last edited by Gere; 11/05/2015, 22:44.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                  Comment


                  • #10
                    Duur?Moest die Honda van 1979 zijn en niet van 1997...dan was hij zelfs nog duurder, hé!
                    Onderblok is het belangrijkste; met de carburateurs en cylinderkoppen kunt ge spelen.
                    Succes met verkoop.
                    Last edited by DZOW; 12/05/2015, 13:22.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door DZOW Bekijk Berichten
                      Duur?Moest die Honda van 1979 zijn en niet van 1997...dan was hij zelfs nog duurder, hé!
                      Onderblok is het belangrijkste; met de carburateurs en cylinderkoppen kunt ge spelen.
                      Succes met verkoop.
                      Kijk eens in mijn onderschrift die was in minder goede staat.
                      RIP Den borre!

                      Comment


                      • #12
                        Ik had het gezien, daarom dat ik het postte. Maar zelf in mindere staat krijg je van die oudjes goed geld voor,ze.

                        Comment


                        • #13
                          Wel jammer van de Porsche kleur. Zou zoiets nooit in een niet originele kleur doen
                          Aankoop, verkoop van tweedehandswagens. Specialisatie Japanse wagens en voornamelijk Honda. Ook import, keuring en homologatie mogelijk op aanvraag van het buitenland, auto halen op bestelling. Ook verkoop van occasie onderdelen en nieuwe performance parts. Ook levering en of installatie van car audio. Voor meer info stuur maar een berichtje

                          Comment


                          • #14
                            Voor wie deze koopt, niet in Ninove mee rondrijden , want hij zal naast Megane en GT-R belanden, aan de ketting :o

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door DZOW Bekijk Berichten
                              Ik had het gezien, daarom dat ik het postte. Maar zelf in mindere staat krijg je van die oudjes goed geld voor,ze.
                              Bwa de mart voor echte honda's is al jaren niet meer zo groot. De meeste mensen willen niets meer geven voor maar een dax omdat de meeste ze vergelijken met een china dax. Die nieuw maar 900 euro kosten.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Solleke Bekijk Berichten
                              Wel jammer van de Porsche kleur. Zou zoiets nooit in een niet originele kleur doen
                              Heb de kleur zelf niet gekozen. Maar door vorige eigenaar en ben er eigenlijk wel zot van.
                              RIP Den borre!

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                Voor wie deze koopt, niet in Ninove mee rondrijden , want hij zal naast Megane en GT-R belanden, aan de ketting :o
                                De jacht op opgedreven brommers is al meer dan 20j bezig. Ze gaan dan naar een firma daar worden ale tuning onderdelen eraf gehaald en mag je hem daar terug gaan halen na je je boete hebt betaalt.
                                RIP Den borre!

                                Comment


                                • #17
                                  Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                  'k wil nu niet de slimme uithangen en ik ken d'r nie veel van, maar in welke munt is die vraagprijs ?

                                  Maw, waarom is die zoveel waard ?
                                  Omdat dat een Honda is en geliefd is om een idee te geven,voor de prijs van deze hele brommer krijg je niet eens mijn blok :p

                                  Comment


                                  • #18
                                    Dat is echt wel een pareltje!
                                    RIP Den borre!

                                    Comment


                                    • #19
                                      Bedankt ben nu nog aan 2 projecten bezig :p

                                      Comment


                                      • #20
                                        Zien er beiden al goed uit!
                                        RIP Den borre!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X