Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1997 Honda NT dax
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenRIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk kan ze geen vaarwel zeggen
Die rode zijn blok en uitlaat zouden nu zeer gegeerd zijnRIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenDax is men ding wel Chaly is er voor mij al wat over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenRIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk kan ze geen vaarwel zeggen
Als auto ben ik begonnen met een oldtimer die ook veel gesleutel (gepruts) vereiste en daardoor heb ik nooit wat gemist.
Comment
-
Da's op de eerste foto trouwens het type Dax waar de sticker op het frame van de jouwe vandaan komt. Japanse NT type AB23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDa's op de eerste foto trouwens het type Dax waar de sticker op het frame van de jouwe vandaan komt. Japanse NT type AB23.RIP Den borre!
Comment
-
Da's een volledig originele Japanse NT! Op de motor na dan inderdaad.
Optrekken ging sneller dan remmen ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDa's een volledig originele Japanse NT! Op de motor na dan inderdaad.
Optrekken ging sneller dan remmen jaLast edited by J_o_n_a_s_; 23/05/2015, 22:19.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenGoed afgestelde en onderhouden trommel remt even goed als een schijf,een schijf vereist gewoon minder onderhoud.Waarom moet je het vaarwel zeggen?Porbeer hem anders op Daxboard te koop te zetten,daar heb je meer animo denk ik.
ps onder de zelfde nicknameRIP Den borre!
Comment
-
De oude garde is er zeker nog,ik denk eerder dat de oude garde geld steekt in de bikes die ze hebben staan,terwijl de jeugd...chinees koopt en dat vol replica falcon's ,zero rosé style,takegawa style... hangt,ontluchting op 50cc maar op dax-weekend of visé is de oude garde steevast van de partij,ik zou hem echt proberen te houden,de echte Honda's gaan collectors blijven en de chinezen gaan regelrecht de vernieling in.
Comment
-
Er zijn er ook wel wat van de oude garde die er me gestopt zijn en ja de meeste zijn wel gemindert en concentreren zich op wat ze al hebben. Die laatste die je opnoemt wou ik echt niet tot behoren. Eerlijk gezecht zelf nog nooit een meeting gedaan. Dax-weekend 2 jaar terug willen doen. Met men vorige. Maar had die toen net en was op het gepruts gebotst van de vorige eigenaar gebotst. Dus dan daar maar aan begonen. En er niet geraakt.RIP Den borre!
Comment
Comment