Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2004 BMW E46 320Cd Coupe M pack

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2004 BMW E46 320Cd Coupe M pack

Aangezien ik beide BMW's door 1 wil vervangen zet ik mijn Coupe te koop.
    Het gaat om een E46 Coupe van 2004, hij heeft momenteel 195.000km, maar rijdt super.
    De wagen heeft een volledig M pakket binnen en buiten, Harman Kardon, verwarmde zetels, grote GPS 16:4,...

Belangrijker is dat hij over een volledig OHB beschikt, dit altijd bij BMW. Een dikke maand geleden nog een groot onderhoud gehad, gerust voor nog 28.000km ongeveer.
    Buiten een kleine schade aan de voor en achterbumper is er niets op deze wagen aan te merken. Geen diepe krassen of blutsen. De bumpers worden herdaan omdat ik laatst een klein accidentje had waardoor de bumper beschadigd werd. Dus dat wordt opgelost.
    Interieur is nog maar enkele weken geleden behandeld en wordt nog gesealed ook.

De prijs is 7500€, gekeurd voor verkoop.
    Deze prijs is vast vanwege het aantal opties, het OHB en de schades die nog gaan weggewerkt worden. Zo meenemen kan besproken worden, in vorige week blanco gekeurd geweest, dus geen verrassingen!
    ImageUploadedByTapatalk1431946547.822834.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1431946572.269637.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1431946592.093698.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1431946604.568237.jpg

Toch ne ferme bak hé, succes met de verkoop GWan.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Is een zeer mooie coupe . houden die handel zou ik zo zeggen . Free bump ...
      Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

Correct geprijsd!
        Succes met de verkoop!

Comment

Zeer knap..

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Thx! Ik wijk dan ook niet af van deze prijs. Er zijn er weinige met die opties die zo onderhouden zijn 😊
            Als ik dit er niet van heb dan hou ik hem gewoon. Maar zou graag 1 beemer hebben die mijn 2 huidige combineert, dus MAG deze weg.

Comment

Die is snel weg...
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Mooie wagen, succes met de verkoop.

Comment

Thx, hopelijk kan hij snel weg, heb namelijk al iets anders op het oog, maar ga er pas op in als deze weg is 😊

Comment

Heb je al een aantal mensen met ernstige interesse? Welke auto heb je op het oog?

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Er zijn er een aantal die interesse tonen, maar de meesten openen met de vraag of de prijs vast is... Staat nochtans duidelijk in het zoekertje, maar mensen lezen alleen wa ze willen lezen... Zijn meestal ook van die nieuwe Belgen die reageren...
                      Ik overweeg sterk om mijn madam met deze te laten rijden zodat de 330 minder kms doet....
                      Natuurlijk mogen degenen die hier al interesse toonden altijd eens komen kijken, hopende dat zij wel serieus zijn en de waarde van zon wagen kennen 😊

Comment

Persoonlijk denk ik dat je beter uw madam ermee kan laten rijden. Ik denk niet dat er veel mensen hier nog 7500 euro voor zou geven namelijk, die car is 11 jaar oud en heeft bijna 200dkm. Het is gwn veel geld. Pas op die motor kan veel meer aan, heb ook een m47 gehad dus weet wel waarover ik spreek maar toch.. Dit kan je verkocht krijgen naar iemand die echt nog op zoek is naar een prachtige e46, want dit is hij wel!

Succes met de verkoop alvast maar ik zou deze parel houden indien het een mogelijkheid is.

Comment

Met alle respect maar 7500 ga je daar nooit voor krijgen. Inderdaad beter blijven mee doorrijden dus.
                          2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                            Er zijn er een aantal die interesse tonen, maar de meesten openen met de vraag of de prijs vast is... Staat nochtans duidelijk in het zoekertje, maar mensen lezen alleen wa ze willen lezen... Zijn meestal ook van die nieuwe Belgen die reageren...
                            Ik overweeg sterk om mijn madam met deze te laten rijden zodat de 330 minder kms doet....
                            Natuurlijk mogen degenen die hier al interesse toonden altijd eens komen kijken, hopende dat zij wel serieus zijn en de waarde van zon wagen kennen 
                            Waarom moet de 330 weinig km's maken . Als je er tax voor betaalt moet je ermee rijden en genieten.

Comment

Klopt, tis niet dat een 330 diesel in waarde gaat stijgen met weinig km's op de klok zoals bv een M3. Gewoon van genieten en aangezien je die wss aan een mooie prijs hebt kunnen kopen ga je daar niets op verliezen als er 100.000 km meer op de klok staat!
                              Als je vriendin natuurlijk geen bal geeft om de meerwaarde van een 6cyl tov de 320, dan is het misschien wel weer een interessante optie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                Met alle respect maar 7500 ga je daar nooit voor krijgen. Inderdaad beter blijven mee doorrijden dus.
                                Ik weet het niet. E46 coupes gaan nu éénmaal veel geld. Zolang er een prijsverschil blijft met de E92 coupe kan het misschien nog wel lukken. Een mooie en originele 3 coupe is wel wat waard. De vraag is alleen wat er gaat gebeuren... mogen ze nog de steden in of niet?

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Zonder tegen de schenen te willen schoppen, maar ik denk dat prijs ook aan de hoge kant is. Je zal echt een liefhebber moeten vinden die het er WIL voor geven. Puur op de cijfers is dit te duur.

Desalniettemin Veel succes met de verkoop en... PRACHTIGE wagen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                    E46 coupes gaan nu éénmaal veel geld.
                                    Correctie, ze staan veel geld, maar worden ze ook verkocht, dat is de vraag
                                    Met 2 ton op de klok en slijtageonderdeleen die nu of binnenkort aan vervanging toe zijn wordt het namelijk al snel een ander verhaal...

Het is niet omdat inspectie 1 en 2 in de boekjes mooi ingevuld zijn dat er geen kosten meer kunnen aankomen...

Comment

Goh... Dat is een goede vraag. Ze staan inderdaad altijd voor veel geld te koop. Beduidend duurder dan andere E46 of E39. Dat een dergelijke auto kosten zal krijgen is een zekerheid. Maar dat is zo bij elke auto van deze leeftijd. Naargelang de feedback die hij krijgt, zal wel snel duidelijk worden of de prijs te hoog is of niet.

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Het is misschien aan de hoge kant, ben ik me van bewust, alleen vind je ook weinig 320Cd's die zo mooi onderhouden zijn, met die opties en in die staat.
                                        De 330 gaat nog wel rijden, hetzij geen 30.000km/jaar. Dat het geen M3 prijzen gaat halen weet ik ook, ik ken genoeg van BMW om te weten wat kan stijgen en wat niet (of minder). Maar een mooie coupe zal altijd een zekere waarde behouden. Dat heb je dan weet niet met een sedan/Touring.
                                        Het feit dat hij aan die prijs staat is omdat ik deze niet anders dan aan een liefhebber WIL verkopen. Deze aan onze nieuwe inwoners verkopen aan 5000€ en die dan enkele maanden later met spoilers enzo tegenkomen gaat me te ver. Dan hou ik hem liever, en rij hem op zoals een mooie BMW dat hoort te doen.
                                        Voor echte liefhebbers wil ik nog wel een kleine geste doen, maar ik weet goed genoeg wat die bakken waard zijn hoor. Trouwens, als de prijzen van coupes al gek zijn, zoek eens een deftig gekilometreerde cabrio.... Zonder opties en met al een dikke 100k op de teller 12k... Ben ik de enige die dat gestoord vind?!

Comment

Working...
                                        X