Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2004 BMW E46 320Cd Coupe M pack

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb deze al meermaals irl gezien, en die geeft zijn kilometers niet prijs.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
      ik heb naar aanleiding van de discussies hier eens op autoscout gekeken wat die wagens gaan.

Volgens mij is de vraagprijs meer dan correct
      Het is geen kale 320, integendeel
      de kilometerstand lijkt mij voor een 11 jaar oude diesel perfect normaal.
      En hij heeft volledige historie en recent groot onderhoud.

2000 euro eraf doen in vraagprijs zou ronduit onder de marktprijs zijn gezien het gebodene
      Dat vind ik nu toch zelf ook! Ik heb zeker wel eerst de markt eens bekeken en gezien wat en hoe, ik wou mezelf nu ook niet uit de markt prijzen door er 10k of meer voor te vragen...
      Ik snap dat je er voor de sport nog wel iets probeert af te pitsen (hoe ben je zelf uiteindelijk), maar 2k eraf ineens wordt wel belachelijk...
      De laatste die is komen zien heeft mij 1u geleden nog willen bellen, ik heb niet eens meer opgenomen, zo beu ben ik het...

En wat je eerder zei Berengun, kan ik alleen maar meer en meer bijtreden. Je kan eens een dwaas hebben met een gek bod, maar als je dan elke dag hetzelfde hoort en handelaars je bellen met een bod van 6k, dan is het toch al te gek... Op den duur wordt het zo frustrerend dat je misschien arrogant wordt, maar het komt je de keel uit. Ik heb al een aantal BMW's verkocht en heb feitelijk nooit al zo'n zeverij gehad dan bij deze, terwijl deze nog de mooiste van allemaal is imo. Zelfs voor de compact heb ik zo geen domme dingen gehoord, enkel een vraag over de taks, maar goed, de eerste die kwam had hem gekocht, ware niet het motorprobleem.
      Sommige mensen denken gewoon dat ze hier alles aan halve prijs krijgen. Terwijl een wagen met 100k op de teller nog wel is meer problemen geeft dan een kar met het dubbele. Want eerlijk is eerlijk, 200k op 11j met een diesel is feitelijk te zot om een diesel te kopen...

Thx Niko! Als ene hem hier wat kent zijt gij het wel

Comment

Je moet gewoon wat meer geduld hebben en de idioten die zo laag bieden negeren ofwel moet je hem voor een veel lagere prijs aan een handelaar laten.

Comment

en uiteindelijk gaan op die manier veel wagens naar een handelaar ipv een forummer een goeie auto aan een goeie prijs te gunnen

Comment

Gisteren deze nog zien rijden, blijft toch tijdloos dit model. En deze blinkt altijd, hopelijk gaat deze naar iemand die er ook zo'n zorg voor draagt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
              Gisteren deze nog zien rijden, blijft toch tijdloos dit model. En deze blinkt altijd, hopelijk gaat deze naar iemand die er ook zo'n zorg voor draagt.
              Das nu eens commentaar die ik graag hoor se! 😄
              Ik heb u van de week trouwens als 4x zien rijden, gisteren nog een mcdo gestoken heb ik gezien en gehoord 😝

Ik heb hem momenteel van Kapaza enzo gehaald. Ik heb binnen een paar maanden een firmawagen, dus ik zal wel zien wat ermee te doen tegen dan. Ondertussen gaat er ook een nieuw speeltje komen, dus er zit genoeg in het vat 😄
              Verhuis volgende week, dus zal niet weten waar menne kop staat 😉

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                Das nu eens commentaar die ik graag hoor se! 
                Ik heb u van de week trouwens als 4x zien rijden, gisteren nog een mcdo gestoken heb ik gezien en gehoord 

Ik heb hem momenteel van Kapaza enzo gehaald. Ik heb binnen een paar maanden een firmawagen, dus ik zal wel zien wat ermee te doen tegen dan. Ondertussen gaat er ook een nieuw speeltje komen, dus er zit genoeg in het vat 
                Verhuis volgende week, dus zal niet weten waar menne kop staat 
                Ah ja just, de klein wou ne smoothie. Ik moest rap kunnen invoegen, dus moest ik wa gas geven hé ;-)

Comment

Bij deze nog even omhoog stampen 😊
                  Gaat volgende week binnen voor handremschoenen en afstelling ervan. Prijs te bespreken wegens iets anders opt oog! 😉

Comment

Verkocht! Nu hopelijk voor echt 😊

Comment

Verkocht! Nu hopelijk voor echt 
                      Proficiat, laat zeker weten als het officieel is da, sluit ik dit topic.

Comment

Thx! Zal ik doen! 😉 Nu opvolger zoeken! 😄

Comment

Thx! Zal ik doen!  Nu opvolger zoeken! 
                          Nekeer nen echte auto nu ?

Comment

Ik koop niks anders zenne! 😄

Comment

Sowieso een heel mooie E46. Ik vind ook dat goed onderhouden auto's die zo proper staan wat meer waard zijn.
                              Dat is eigenlijk ook altijd de auto waar ik naar op zoek ben, en ik ben dan ook bereid om wat meer te geven, niet meer dan logisch imho.

Comment

Ik koop niks anders zenne! 
                                Ik heb iets anders gehoord daarjuist :p
                                2014 Bmw 118d Estorill //M
                                2000 Bmw 320d
                                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                                  Ik heb iets anders gehoord daarjuist :p
                                  Ik bedoel BMW he John Niet specifiek E46, eens een upgrade mag wel! Na uw positieve ervaringen heb ik wel vertrouwen in het model

Comment

hehe... ik heb ondertussen ook iets anders gelezen
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      hehe... ik heb ondertussen ook iets anders gelezen
                                      Als je het topic op BB bedoeld, dan zit je fout
                                      Heb iets anders gevonden, een mooie deal gesloten en morgen afhalen

Comment

De zeker een topic open.

Ik sluit het deze.

Comment

Working...
                                        X