Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 BMW 125d SA

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
    ik voel mij absoluut niet aangesproken
    Moet ook zeggen dat ik regelmatig in de garage kom () en dat ik beide doelgroepen daar zelden een nieuwe wagen zie kopen. In occassiegarages daarentegen zal dat idd volledig anders zijn
    Klopt als een bus!
    Die paar keren dat ik bij de dealer was, heb ik ook nooit één van beide doelgroepen gezien.

Comment

Xenon of niet, het zegt mij ook geen hol. Wat je niet hebt, kan je niet missen . Ok, het oogt moderner en zo, geeft misschien meer licht, maar ik ben met halo's en oude gloeilampkes ook nog nooit ergens tegengereden in het donker ^^.

Comment

Moet ook zeggen dat ik regelmatig in de garage kom () en dat ik beide doelgroepen daar zelden een nieuwe wagen zie kopen. In occassiegarages daarentegen zal dat idd volledig anders zijn
        in de hemel (in casu de bmw concessie) heeft niemand een kort lontje, das een evidentie vraag maar aan st pieter

Comment

Das waar was gewoon een binnenkopper daarom dat ik citeerde. Je kan natuurlijk niet ontkennen dat er bepaalde doelgroepen afkomen op de (idd tweedehandse) bmw's. Ik woon in Antwerpen en veel bmws van vorige generaties worden toch bestuurd door bepaalde types. Maar geen erg, ik heb ook twee tweedehandse bmw's gekocht hoor maar toen dronk ik ook proteineshakes doh!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            Ik vind dit nu eens een enorm goede verduidelijking van mijn punt. Naar mijn mening is dit dag en nacht verschil.
            Als ik in de running was voor een nieuwe wagen denk ik toch ook niet dat ik xenon of led zou bestellen hoor... Hangt af van de meerkost maar sommige merken vragen daar evenveel voor als voor een set wintervelgen oid. Dan is mijn keuze snel gemaakt. Ik wist zelfs niet dat mijn huidige wagen xenon had tot de eerste keer ik ernaast stond om hem te gaan bezichtigen.

Comment

Xenon koop je toch uitsluitend voor de aanzienlijk betere verlichting en niet 'omdat het er goed uit ziet' denk ik. Ik heb dit ook op mijn Golf en het is zijn aanzienlijke meerprijs zeker waard. Uiterlijk zie ik amper verschil met het gewone H4 licht en dat is ook niet belangrijk. Aangezien je , zeker in Duitsland , makkelijk meer dan 15% korting krijgt op dergelijke wagentjes lijkt de vraagprijs me toch aan de hoge kant.
              Last edited by ; 07/07/2015, 20:31. Reden: x

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                Als ik in de running was voor een nieuwe wagen denk ik toch ook niet dat ik xenon of led zou bestellen hoor... Hangt af van de meerkost maar sommige merken vragen daar evenveel voor als voor een set wintervelgen oid. Dan is mijn keuze snel gemaakt. Ik wist zelfs niet dat mijn huidige wagen xenon had tot de eerste keer ik ernaast stond om hem te gaan bezichtigen.
                Maar dat is net de marketingstrategie hé. De standaardmodellen vrij betaalbaar aanbieden maar super kaal, zodat je haast verplicht bent de dure opties aan te vinken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                  Xenon koop je toch uitsluitend voor de aanzienlijk betere verlichting en niet 'omdat het er goed uit ziet' denk ik. Ik heb dit ook op mijn Golf en het is zijn aanzienlijke meerprijs zeker waard. Uiterlijk zie ik amper verschil met het gewone H4 licht en dat is ook niet belangrijk. Aangezien je , zeker in Duitsland , makkelijk meer dan 15% korting krijgt op dergelijke wagentjes lijkt de vraagprijs me toch aan de hoge kant.
                  En waarom vink je bijvoorbeeld een andere velg aan, of sportiever uitziende bumpertjes,...? Ook omdat het er beter uitziet hé. Biedt naar het rijden op zich toe geen enkel meerwaarde hoor. Ik heb xenon eigenlijk enkel en alleen omdat ie dan die 'angel eyes' heeft en het lichtblok er beter uitziet, zowel in het donker als in het licht.

Comment

Velgen en bumpertjes geven inderdaad geen meerwaarde en daar geef ik geen extra geld aan uit. Xenon geeft een duidelijk betere lichtopbrengst , optisch is er nauwelijks verschil.

Comment

er zal verschil zijn en dat brengt geld op dbr

Comment

Velgen en bumpertjes geven inderdaad geen meerwaarde en daar geef ik geen extra geld aan uit.
                        Dan rij jij met sierdeksels en een muisgrijze wagen veronderstel ik?

Xenon geeft een duidelijk betere lichtopbrengst
                        Ik ervaar die nauwelijks, zeker z'n hoge extra prijs niet waard.

optisch is er nauwelijks verschil.
                        Zeker wel. Vanop pakweg 100m afstand zie je 't verschil al.

Comment

Ik kan me inderdaad voorstellen dat ze daar veel op verdienen. 1.000 euro meerprijs op een Golfje voor Xenon met het enigszins overbodige Led dagrijlicht (Dynamic Light assist was enkel mogelijk in combinatie met die LED kerstverlichting) is fors doorgerekend voor iets wat waarschijnlijk in de productie maar een paar honderd euro kost.
                          Last edited by ; 07/07/2015, 21:25.

Comment

ben er zeker van dat de realiteit ondertussen zover is dat een digidash ttz schermpje ala s of verschillende audi's gewoon goedkoper is in productie

Comment

Ik kan me inderdaad voorstellen dat ze daar veel op verdienen. 1.000 euro meerprijs op een Golfje voor Xenon met het enigszins overbodige Led dagrijlicht (Dynamic Light assist was enkel mogelijk in combinatie met die LED kerstverlichting) is fors doorgerekend voor iets wat waarschijnlijk in de productie maar een paar honderd euro kost.
                              Helemaal correct.

Comment

angel eyes E39

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Dan rij jij met sierdeksels en een muisgrijze wagen veronderstel ik?

Ik ervaar die nauwelijks, zeker z'n hoge extra prijs niet waard.

Zeker wel. Vanop pakweg 100m afstand zie je 't verschil al.
                                  Pas op ze man, steekt eens 5000k en ge zult een verschil zien.
                                  Ik heb momenteel 4000k, en Namaz 5000k, en verschil vind ik serieus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    En waarom vink je bijvoorbeeld een andere velg aan, of sportiever uitziende bumpertjes,...? Ook omdat het er beter uitziet hé. Biedt naar het rijden op zich toe geen enkel meerwaarde hoor. Ik heb xenon eigenlijk enkel en alleen omdat ie dan die 'angel eyes' heeft en het lichtblok er beter uitziet, zowel in het donker als in het licht.
                                    +1. Ieder z'n ding natuurlijk maar het geeft je neus toch een pak meer uitstraling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                      Iedereen doet daarvan wat hij wil he. Feit is dat je wintervelgen makkelijk achteraf kan kopen terwijl dat met xenon niet zo makkelijk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Iedereen doet daarvan wat hij wil he. Feit is dat je wintervelgen makkelijk achteraf kan kopen terwijl dat met xenon niet zo makkelijk is.
                                        Bwa, xenon lukt ook hoor bij sommige merken (al is het dan natuurlijk altijd swappen voor de keuring).

Comment

Enige reden dat ik xenon heb is dat het veel comfortabeler en vooral veiliger rijdt bij weinig licht. Of het mooier of lelijker is maakt me eerlijk gezegd niks uit. Een tweedehands auto, zeker van zoveel geld, zonder xenon zou voor mij sowieso een no go zijn.

Comment

Working...
                                          X