Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik moet toegeven dat ik ook selecteerde op xenon in 2015
maar ook op andere zaken
Overigens geldt hetzelfde voor gps. Zie je soms van die BMW's rijden van 40.000 euro met een gps tegen het raam... sorry, maar dat is een belachelijk zicht. En voor er reactie komt dat die draagbare dingen meer up-to-date zijn, mijn auto van 2011 heeft kaarten van 2014. En dat was heus niet zo moeilijk. En als dat te duur is, laat dan die dure velgen. Een gps tegen het raam bij dergelijke auto's, is een even belachelijk zicht als stalen velgen...
Dat is mijn mening natuurlijk. Ik zou bij selectie van tweedehands wagens deze niet eens vinden, ook al is het verder ongetwijfeld een prachtige wagen die op zich intrinsiek veel beter rijdt dan een 118d, wel met xenon en gps.
Overigens geldt hetzelfde voor gps. Zie je soms van die BMW's rijden van 40.000 euro met een gps tegen het raam... sorry, maar dat is een belachelijk zicht. En voor er reactie komt dat die draagbare dingen meer up-to-date zijn, mijn auto van 2011 heeft kaarten van 2014. En dat was heus niet zo moeilijk. En als dat te duur is, laat dan die dure velgen. Een gps tegen het raam bij dergelijke auto's, is een even belachelijk zicht als stalen velgen...
Dat is mijn mening natuurlijk. Ik zou bij selectie van tweedehands wagens deze niet eens vinden, ook al is het verder ongetwijfeld een prachtige wagen die op zich intrinsiek veel beter rijdt dan een 118d, wel met xenon en gps.
Ik zie er ook met de gps in de auto, en toch nog een extra gps op het raam...
Verklaar dat dan eens ;-) Coyote ?
Hangt er vanaf. Als je af en toe maar eens een GPS nodig hebt kan ik dat wel begrijpen dat je met zo'n GPS tegen het raam rijdt.
Ja die xenons doen echt wel niets aan de neus van een BMW hé.
Optisch zijn de verschillen inderdaad te verwaarlozen. Veel succes met de verkoop van de wagen. Het ontbreken van de gps en xenon lijkt me geen beletsel om er toch een mooie prijs van te krijgen. Niet iedereen hecht hier belang aan.
Ook geen gps?
Veel geld voor weinig auto vind ik. De motor zorgt hier voor het nodige plezier, maar zo veel geld voor een 2e hands eentje, zonder gps, in het wit... dan heb je een bmw ja...
De meeste 1s worden gereden door jonge leasers. Voor een petje is deze te duur en heeft hij wss te weinig opties, ander doelpubliek is, iemand die hem als 2e auto koopt, maar daar is deze ook weer wat jong, te zware motor en veel te duur voor...
Je zal een liefhebber van de motor moeten vinden, die hem echt als rijdersauto koopt, al vind je voor dat geld natuurlijk ook wagens die ook leuk rijden en er wat minder alledaags uitzien... het zal ene moeilijke worden denk ik.
Optisch zijn de verschillen inderdaad te verwaarlozen. Veel succes met de verkoop van de wagen. Het ontbreken van de gps en xenon lijkt me geen beletsel om er toch een mooie prijs van te krijgen. Niet iedereen hecht hier belang aan.
De praktijk bewijst het tegendeel. Je moet eens op Bimmerboard gaan kijken, daar halen velen hun neus al op als er een kleine GPS in zit en geen Navi PRO. Mijn mening is dat je beter navi maar vooral xenon erbij neemt en geen m pakket met het oog op een eventuele herverkoop maar niemand die zo denkt bij de aankoop van een nieuwe wagen natuurlijk.
Maar dat is net de marketingstrategie hé. De standaardmodellen vrij betaalbaar aanbieden maar super kaal, zodat je haast verplicht bent de dure opties aan te vinken.
Uiteraard maar dat besef je dan toch ook als je die dure opties aanvinkt.. mij niet gezien! ALhoewel moest ik een BMW kopen zou ik het mss wel doen omdat daar het verschil qua uitzicht wel enorm groot is.
Mijn gps geeft nochtans gewoon de flitspalen aan hoor.. Is ook zeer duidelijk en up to date, heb ik net ondervonden vorige week door 2500km in frankrijk rond te bollen. Heb al gemerkt dat sommige merken dit wel, en sommigen het niet doen.
Heel juist! Bij een 125d lijkt dat mij niet het belangrijkste. Wagen is leuk geconfigureerd vind ik. Ik zou geen nood hebben aan de idrive en zou hem er niet voor laten staan!
Succes met de verkoop (al is hij wel iets te hoog geprijsd mijn insziens) want is zeker een leuke car om mee te rijden met een fiscaal erg aantrekkelijke motor!
Comment