Oorspronkelijk geplaatst door Niko80
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2014 BMW 125d SA
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Dees reacties had ik niet verwacht
Met het beschikbare budget bij aankoop had ik de keuze, een 120d full option of een 125d met minder opties
Na een testrit was ik zeker: 125d, want deze gaf mij een wow gevoel (nog steeds trouwens)
Met oog op verkoop is blijkbaar een full option beter maar daar stond ik toen niet bij stil.
Als ik naar autoscout kijk worden er full options 125d's aangeboden maar die zijn allemaal duurder.
Iemand de echt geïnteresseerd is mag mij altijd pm'en en een voorstel doen.
PS Blijkbaar is er nood aan een nieuw topic: top 10 opties bij aankoop auto (per klasse)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Dimi Bekijk BerichtenDees reacties had ik niet verwacht
Met het beschikbare budget bij aankoop had ik de keuze, een 120d full option of een 125d met minder opties
Na een testrit was ik zeker: 125d, want deze gaf mij een wow gevoel (nog steeds trouwens)
Met oog op verkoop is blijkbaar een full option beter maar daar stond ik toen niet bij stil.
Als ik naar autoscout kijk worden er full options 125d's aangeboden maar die zijn allemaal duurder.
Iemand de echt geïnteresseerd is mag mij altijd pm'en en een voorstel doen.
PS Blijkbaar is er nood aan een nieuw topic: top 10 opties bij aankoop auto (per klasse)
Bij BMW compleet full option? Haha.
Mijn F30 had voor 14.000 euro opties en was verre van full option.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa die xenons doen echt wel niets aan de neus van een BMW hé.
Zonder Die angel eyes trekt het op niets.
Bij andere merken is dat helemaal niet zo belangrijk. Maar bij BMW definieert dat gewoon de look die zo typisch is aan BMW.
Dat gaat dan eigenlijk niet over xenon/halogeen, maar eerder over DRL lights en dan vooral over de vorm!previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenknappe wagen en prijs zit ook wel strak..
maar voor dit bedrag willen mensen navigatie + verwarmde stoelen + xenon...
Anders had ik misschien wel interesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa die xenons doen echt wel niets aan de neus van een BMW hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenWat een knappe passagier.
Comment
-
da's dus hoop en al 5-6 jaar dat die DRL, LED en andere lichtaccessoires in het straatbeeld zijn beginnen verschijnen.
't zijn toch ook niet altijd goedkope opties en soms worden moeten keuzes gemaakt worden (zie reactie TS).
Ik vind het toch wat vreemd dat voor sommigen (ook potentiële kopers) het is alsof wagens zonder direct veel minder voorstellen.
Uiteindelijk zouden andere zaken (rijden, comfort, ruimte) toch meer de doorslag moeten geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenda's dus hoop en al 5-6 jaar dat die DRL, LED en andere lichtaccessoires in het straatbeeld zijn beginnen verschijnen.
't zijn toch ook niet altijd goedkope opties en soms worden moeten keuzes gemaakt worden (zie reactie TS).
Ik vind het toch wat vreemd dat voor sommigen (ook potentiële kopers) het is alsof wagens zonder direct veel minder voorstellen.
Uiteindelijk zouden andere zaken (rijden, comfort, ruimte) toch meer de doorslag moeten geven.
Comment
-
weet ik, had het meer over de nieuwe lichttechnologie (LED, bi-xenon, ..).
Da's toch nog allemaal recent en ik denk dat nog altijd een heel groot deel van nieuwe wagens nog zonder deze technologie wordt aangekocht.
Angel eyes op 1-reeks is ook iets minder courant, dacht ik.
In ieder geval, als ik de foto's van deze wagen bekijk dan zie ik best een knappe en heel goed verzorgde wagen, met goede specs.
En ik stel de eerlijkheid en duidelijkheid van de verkoper ook op prijs.
Wie deze wagen koopt zal er m.i. toch veel plezier kunnen aan beleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenweet ik, had het meer over de nieuwe lichttechnologie (LED, bi-xenon, ..).
Da's toch nog allemaal recent en ik denk dat nog altijd een heel groot deel van nieuwe wagens nog zonder deze technologie wordt aangekocht.
Angel eyes op 1-reeks is ook iets minder courant, dacht ik.
In ieder geval, als ik de foto's van deze wagen bekijk dan zie ik best een knappe en heel goed verzorgde wagen, met goede specs.
En ik stel de eerlijkheid en duidelijkheid van de verkoper ook op prijs.
Wie deze wagen koopt zal er m.i. toch veel plezier kunnen aan beleven.
Comment
-
*Spam mode on
Ik vind geen xenon niet erg, mijn webshop www.xl-shop.be van aftermarket xenon en leds zou anders niet draaien...
*spam mode offsigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAngel eyes bestaan al veel langer dan dat.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten*Spam mode on
Ik vind geen xenon niet erg, mijn webshop www.xl-shop.be van aftermarket xenon en leds zou anders niet draaien...
*spam mode off
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenZit in die aftermarket xenon dan de automatische hoogte regeling ingebouwd? Zoniet is dat wel verboden, dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn de verplichte koplampsproeiers?
Bij m'n vrouw haar Skoda met xenon gaan die lichten eventjes aan en uit terwijl die sproeit. Is dat bij de bmw ook? Nog nooit op gelet eigenlijk.
Comment
Comment