Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 BMW 125d SA

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Zit in die aftermarket xenon dan de automatische hoogte regeling ingebouwd? Zoniet is dat wel verboden, dacht ik?
    Bijlange niet, da's inderdaad verboden.
    Vanmorgen nog zo ne wanker gehad op de autostrade waarvan de linkse koplamp veel te hoog stond.

Comment

• Je hebt wel OEM xenons zonder hoogteregeling.
      Dat is ondermeer het geval op de nieuwe Citroën C4 Picasso (rijd er zelf mee).
      Voorwaarde is wel dat ze niet boven de 2000 lm uitkomen dacht ik ... en je merkt het wel ivgl met 'echte' Xenons ..
      De lichtopbrengst is wel lager. Bovendien regelen die automatische hoogteregelingen net op de limiet wat maakt dat het ook lijkt dat de opbrengst veel hoger is
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Bijlange niet, da's inderdaad verboden.
        Vanmorgen nog zo ne wanker gehad op de autostrade waarvan de linkse koplamp veel te hoog stond.

Is kwestie van heel goed af te stellen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Is kwestie van heel goed af te stellen he
          Inderdaad, zoals ik al zei, sommigen laten die niet goed afstellen. Bij u bv is dat wel het geval en dan heb ik er ook niets op tegen.

Comment

• Ik verkoop hoogteregeling en sproeiers ook hoor, ik kan de klant alleen niet verplichten om dit ook te kopen, enkel informeren dat ze zo niet reglementair zijn. De sproeiers zijn verplicht, maar de werking ervan wordt niet langer gecontroleerd op de keuring, enkel de aanwezigheid ervan.
            Last edited by Streamline; 13/07/2015, 08:37.
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Heb je al serieuze reactie gehad op je wagen? Heb de mijne (wél met xenon en navi ) proberen verkopen vorige zomer aan dezelfde prijs (bouwjaar 03/13 - 45K kilometers). Buiten één of twee professionele verkopers die mijn prijs niet wilden geven, geen serieuze interesse...

Comment

• Van handelaars heb ik al verschillende aanbiedingen gehad, maar gelijk u geven ze te weinig (logisch want zij moeten er iets op kunnen verdienen). Verder interesse van 1 particulier en iets van de prijs afgedaan maar blijkbaar niet voldoende.
                Ik heb uw verkooptopic eens gelezen en blijkbaar wil je een M135. Dan kan je misschien eens polsen bij de volgende advertentie. http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...230?asrc=fa|as
                Deze had wel interesse in een ruil maar ik vond dat ik teveel moest bijleggen. Misschien iets voor u?

Comment

• P
                  Last edited by Den Dimi; 27/09/2015, 19:55.

Comment

• upke

Comment

• verkocht
                      Last edited by Den Dimi; 27/09/2015, 19:55.

Comment

Working...
                      X