Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1974 BMW 2002 Tii

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 1974 BMW 2002 Tii

http://www.2dehands....tm_medium=email

Perfect rijdende en originele 2002 Tii met de zeldzame Dogleg sportversnellingsbak met 5 versnellingen. Oldtimer ingeschreven. Voor één keer een niet omgebouwde om rally's mee te rijden, maar (bijna) volledig originele. Sowieso goede investering.

Heeft bij mij nooit regen gezien. Geen roest, breng het magneetje maar mee! Bodem is volledig onder handen genomen met Dinitrol.

Er zitten Bilstein dempers en verlagingsveren onder, die hem een lichte verlaging geven.

Minpuntje:

Zetel bestuurder stof aan de zijkant gescheurd

Vraagprijs: 18000€

Last edited by Greg; 01/07/2015, 18:54.

dat is nog eens een BMW. Succes met de verkoop!
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ziet er heel mooi uit! Succes met de verkoop!
      RIP Den borre!

Comment

Waauw!
        Fantastische wagen!
        Heel veel succes met de verkoop.
        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Enkele jaren geleden een weekendje met zo een Tii gereden...is echt een superautootje !!
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

En je hebt deze hier nooit voorgesteld . Prachtig gewoonweg... Hoe lang heb je deze in uw bezit? Staat hij nog in zijn originele lak
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Thx guys! Het rijdt inderdaad fantastisch goed. Het was mijn eerste oldtimer, en heb daarvoor wel vrij snelle auto's gehad, maar deze moet qua beleving zeker niet onderdoen. 132pk op geen 1000kg helpt natuurlijk wel wat Hij start ook elke keer zonder problemen, je zou hem als dagelijkse auto kunnen gebruiken. Maar zou wel zonde zijn in de regen/pekel/...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                En je hebt deze hier nooit voorgesteld . Prachtig gewoonweg... Hoe lang heb je deze in uw bezit? Staat hij nog in zijn originele lak
                Ik heb hem nog maar 8 maanden in mijn bezit, ooit ingeruild op mijn E46 M3. Het is niet meer zijn originele lak, dat zou helemaal mooi zijn

Comment

ja dat zou ideaal zijn! Was hij wel origineel rood? Als je het onderhoudsboekje, aantal eigenaars, mss Belgische wagen,... hebt, zou het ook een mooie meerwaarde zijn.

Wel een heel andere wagen dan de M3. Een hele andere richting uit voor zowel koper als verkoper. Komt er nu terug iets sportief in huis of ga je bij oldies blijven?
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Zalige oldie! Volgens de legende moest je een racelicentie hebben om deze te mogen kopen 😊

Comment

Super mooie wagen!

Comment

Vandaag nog de aflevering van Wheeler dealers gezien.
                        Mooie wagen.

Sent from here
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          ja dat zou ideaal zijn! Was hij wel origineel rood? Als je het onderhoudsboekje, aantal eigenaars, mss Belgische wagen,... hebt, zou het ook een mooie meerwaarde zijn.

Wel een heel andere wagen dan de M3. Een hele andere richting uit voor zowel koper als verkoper. Komt er nu terug iets sportief in huis of ga je bij oldies blijven?
                          Momenteel andere prioriteiten in het leven, maar een oldie zal er sowieso nog terug komen. Heb ook nog een Volvo 740 Intercooler Turbo die ik nu wat in orde ga zetten, die wordt in augustus oldie. Helemaal iets anders dan de Tii natuurlijk

Comment

Prachtige tii. Stevige prijs wel, dus niet echt meer voor gewoon volk als ik. Spijtig dat 't geen pre-facelift is.

Benieuwd hoe dat rijdt in vgl. met een E30 318is (136pk).

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Is zo'n auto die een waarde heeft wat de zot ervoor geeft zeker? Mij zegt het in ieder geval niks zo'n wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Is zo'n auto die een waarde heeft wat de zot ervoor geeft zeker? Mij zegt het in ieder geval niks zo'n wagen.
                                Dat doet toch niets terzake in dit topic?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Correct, en de oldtimerbusiness in België boomt enorm.

Comment

Is die dogleg 5-versnellingsbak een originele uitrusting/optie op de 2002tii?

Comment

Schitterende wagen ... heb nog altijd spijt dat ik mijn 2002 indertijd verkocht heb om een 320i te kopen ... ik had er eentje met de ronde achterlichten, iets ouder dus ... was een Turbo look met de brede, ronde wielkasten en diepe front spoiler ... met 'Turbo' in spiegelschrift.
                                      2015 Volvo V60 R-Design
                                      Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

naast ons in apen waar ik tot mijn zes woonde, zaten boeffers en die hadden een gele 2002...ik vind dat ze daarna heel snel uit het straatbeeld verdwenen zijn...vergeleken met zijn nazaat de e30

deze staat toch wel heel erg knap en zonder typische bmw-verbouwingen zoals extra stralers of ander chappement (ok is verlaagd)

Comment

Working...
                                        X