Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 Renault Laguna coupé 2.0 dci initiale

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

voor diegenen die twijfelden : ik ben nog niet van gedacht veranderd, ze staat nog steeds te koop
    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Aan het te koop staan, daar twijfelen we nu net niet aan.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
        Aan het te koop staan, daar twijfelen we nu net niet aan.

Comment

Haha kan ulle nog niet eens ongelijk geven☺

Comment

nu hij hier bijna van pagina 1 afvalt zal ik m nog es "uppen" free bump for myself

Comment

Volgende week pas op de websites maar nu al op autoforum : deze prachtige Laguna aan een mooie prijs van 19900 euro
              Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt☺

Comment

damn...was bijna verkocht...koppeltje hier geweest, prijs overeen gekomen...maar vandaag bericht gekregen dat ze de lening niet rond krijgen...

en blijkbaar is hij dus veel mooier in het echt dan op foto, 't is maar dat jullie dat weten

Comment

als je al moet lenen voor een 2de hands van 20k en dan nog die lening niet krijgt dan ben je echt wel een sukkelaar hoor

en profiel en langs achter vind ik dit een mooie wagen maar die voorkant tjah...

Comment

Wat is dat nu voor een reactie... Je kent die mensen hun situatie toch niet...
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                      als je al moet lenen voor een 2de hands van 20k en dan nog die lening niet krijgt dan ben je echt wel een sukkelaar hoor

en profiel en langs achter vind ik dit een mooie wagen maar die voorkant tjah...
                      "geen lening" is een uitvlucht als een andere, ook zo voor aankoop van huis, ...
                      als je dergelijke aankopen doet moet je toch eerst met je bank kijken hoever je kan gaan? ipv verkopers hun tijd te verprutsen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Wat is dat nu voor een reactie... Je kent die mensen hun situatie toch niet...

Inderdaad. Mensen gebruiken die reden trouwens ook veel als uitvlucht.

Comment

allez he mannekes, tegen maart mag hij weg (eerder mag ook trouwens)

Comment

Spijtig dat het een diesel is, als er hier iets "nieuw" komt zal het benzine zijn.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

2014 Renault Laguna coupé 2.0 dci initiale

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                              allez he mannekes, tegen maart mag hij weg (eerder mag ook trouwens)
                              Ik vrees dat hij gewoon slecht in de markt ligt onze Laguna. Waarom weet ik niet want is een zeer complete en goede wagen. Als ik zie welke lage prijzen handelaars er al voor vragen 2dehands... Hij is sinds deze maand ook niet meer nieuw verkrijgbaaar. Ik denk dak ik de mijne echt eens lang ga houden, als er iets anders komt (wat dan een atmosferische benzine zou zijn) hou ik hem gewoon bij zodat ik kan afwisselen.

Comment

Zo'n Laguna Coupé is geen praktische wagen, hij is wel veel verkocht (het aanbod op de tweedehandsmarkt is groot), het is niet echt moeders mooiste en ze hebben hem zeer lang gemaakt. Allemaal geen toevoegingen op de prijs van tweedehands.

Comment

Een coupé koop je niet als 'praktische ' wagen, hij is niet zoveel verkocht, hij is wel mooi (volgens mezelf en de meeste mensen) en hij is minder lang gemaakt dan de gewone Laguna

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Zo'n Laguna Coupé is geen praktische wagen, hij is wel veel verkocht (het aanbod op de tweedehandsmarkt is groot), het is niet echt moeders mooiste en ze hebben hem zeer lang gemaakt. Allemaal geen toevoegingen op de prijs van tweedehands.
                                    Niet moeders mooiste :o? De reden dat ik hem heb gekocht is voor zijn prachtige lijnen. Ik zie weinig autos in het straatbeeld die even mooi/speciaal zijn. Dit is natuurlijk een persoonlijke mening.

Comment

ik rij daar wel eens graag achter, schoon kontje

Comment

het is een wagen which you love or hate
                                        Ik heb hem altijd mooi gevonden van bij de lancering, en ik vind hem nog altijd even mooi
                                        Ik zie hem vooral als een wagen voor mensen met wat verbeelding, die niet graag in de lijn lopen

Tenzij je constant met volk op de achterbank moet rijden zie ik ook niet in wat er niet praktisch aan is : heel ruime koffer, neerklapbare achterbank, heel groot handschoenkastje, sensoren rondom, ...
                                        En hij is heel weinig verkocht....op autoscout staan er 72 te koop in Belgie (modellen sinds 2009)
                                        Ter vergelijking, in dezelfde periode kan je 815 passats, 979 Audi A4, 2098 BMW3 (ik word dus duidelijk meer een kuddedier), of in de coupes, 662 Audi A5 om maar een voorbeeld te noemen...veel verkocht lijkt me dus vrij ... wel ja gewoon vrij fout

Comment

Jammer dat jullie verbeelding aan het vergaan is.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X