voor diegenen die twijfelden : ik ben nog niet van gedacht veranderd, ze staat nog steeds te koop
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2014 Renault Laguna coupé 2.0 dci initiale
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenAan het te koop staan, daar twijfelen we nu net niet aan.
Comment
-
damn...was bijna verkocht...koppeltje hier geweest, prijs overeen gekomen...maar vandaag bericht gekregen dat ze de lening niet rond krijgen...
en blijkbaar is hij dus veel mooier in het echt dan op foto, 't is maar dat jullie dat wetenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Wat is dat nu voor een reactie... Je kent die mensen hun situatie toch niet...The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtenals je al moet lenen voor een 2de hands van 20k en dan nog die lening niet krijgt dan ben je echt wel een sukkelaar hoor
en profiel en langs achter vind ik dit een mooie wagen maar die voorkant tjah...
als je dergelijke aankopen doet moet je toch eerst met je bank kijken hoever je kan gaan? ipv verkopers hun tijd te verprutsen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenWat is dat nu voor een reactie... Je kent die mensen hun situatie toch niet...
Inderdaad. Mensen gebruiken die reden trouwens ook veel als uitvlucht.
Comment
-
Spijtig dat het een diesel is, als er hier iets "nieuw" komt zal het benzine zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
2014 Renault Laguna coupé 2.0 dci initiale
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenallez he mannekes, tegen maart mag hij weg (eerder mag ook trouwens)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZo'n Laguna Coupé is geen praktische wagen, hij is wel veel verkocht (het aanbod op de tweedehandsmarkt is groot), het is niet echt moeders mooiste en ze hebben hem zeer lang gemaakt. Allemaal geen toevoegingen op de prijs van tweedehands.
Comment
-
het is een wagen which you love or hate
Ik heb hem altijd mooi gevonden van bij de lancering, en ik vind hem nog altijd even mooi
Ik zie hem vooral als een wagen voor mensen met wat verbeelding, die niet graag in de lijn lopen
Tenzij je constant met volk op de achterbank moet rijden zie ik ook niet in wat er niet praktisch aan is : heel ruime koffer, neerklapbare achterbank, heel groot handschoenkastje, sensoren rondom, ...
En hij is heel weinig verkocht....op autoscout staan er 72 te koop in Belgie (modellen sinds 2009)
Ter vergelijking, in dezelfde periode kan je 815 passats, 979 Audi A4, 2098 BMW3 (ik word dus duidelijk meer een kuddedier), of in de coupes, 662 Audi A5 om maar een voorbeeld te noemen...veel verkocht lijkt me dus vrij ... wel ja gewoon vrij foutWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Jammer dat jullie verbeelding aan het vergaan is.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment