haha, das maar tijdelijk, gene paniek
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2014 Renault Laguna coupé 2.0 dci initiale
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu gade mee iets speciaal moeten afkomen hé.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
lees het topic van de 2016 330e...maar het gaat niet over de 330 waar ik het nu over heb....
bon, is pas voor binnen een koppel maanden hoor, maar zodra de laguna verkocht is wil ik bestellen (geen risico meer nemen om een wagen te kopen zonder dat er een andere ingeruild wordt...been there done that )Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
allez, ik zal er ook nog 1000 euro vanaf pitsen sinds ik in de week de 40K gepasseerd ben : nieuwe prijs 18900 euro
heb mijn advertentie ook wa aangepast (lees onnozel gemaakt)...t kan maar wa opvallen
Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenallez, ik zal er ook nog 1000 euro vanaf pitsen sinds ik in de week de 40K gepasseerd ben : nieuwe prijs 18900 euro
heb mijn advertentie ook wa aangepast (lees onnozel gemaakt)...t kan maar wa opvallen
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...642?asrc=st|as
Je bent ook een particulier uiteraard en dat schrikt mensen af. Het is natuurlijk maar een vraagprijs, je moet maar die mens vinden en dan heeft hij een leuke complete wagen. Ik vrees echter dat je hem voor die prijs niet gaat vinden.
Toch succes met de verkoop van deze prachtcar. ps: zalige advertentieLast edited by SteakFriet; 04/11/2015, 09:15.
Comment
-
Dat particulier zijn, de mensen afschrikt, ben ik het niet met eens hoor. Velen willen absoluut van de eerste eigenaar kopen. Die wagen heeft trouwens nog altijd fabrieksgarantie. Ik zou ook vele liever deze kopen dan bij een handelaar.
En de prijs... sommige wagens zijn niet echt volledig prijsafhankelijk. Maar eerder de juiste koper die men moet vinden. Ik ben er zeker van dat die niet sneller verkocht wordt door 2k te zakken.
Mijn mening hee
Comment
-
Ik zoek ook eerst op particulier en eerste eigenaar.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenJe weet dat ik liefhebber van je wagen (aja heb oook zoiets ) maar sorry dat ik het moet zeggen maar vind die van u niet zo gunstig geprijsd voor de markt. Het ding is, u wagen zal het wel waard zijn maar is niet aantrekkelijk voor kandidaat kopers aangezien die eerder geneigd zullen zijn dan eentje te halen van enkele jaren ouder aan vele duizenden eurie's minder tot wel de helft, je ziet het verschil ook niet met een model van 2008 of 2015 (buiten de ledlampjes vanvoor).
Je bent ook een particulier uiteraard en dat schrikt mensen af. Het is natuurlijk maar een vraagprijs, je moet maar die mens vinden en dan heeft hij een leuke complete wagen. Ik vrees echter dat je hem voor die prijs niet gaat vinden.
Toch succes met de verkoop van deze prachtcar. ps: zalige advertentie
Het is de goedkoopste 2014 op autoscout als je die ene met 1.5 dci en 80000kms (en basisversie zonder leder, ...) niet meerekent...
Er zit nog meer dan een jaar fabrieksgarantie op en maar 40K km... Toch beetje appelen met appelen vergelijken
Je hebt wel een punt dat het moeilijk zal zijn om te verkopen, maar ik volg wat DHL zegt...hij zal niet sneller verkopen door hem nog goedkoper te zetten...
Elk potje heeft zijn dekseltje...met de deze moet je wel effe geduld hebben, maar dat komt wel goed...someday ...over the rainbow...
Ik ga pas ambetant beginnen worden tegen maart...daarvoor kan ik hem nog goed gebruikenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Ik vind je advertentie tof hee, versta me niet verkeerd, maar ik zou ze anders maken. Met nadruk op eerste eigenaar, geen enkel krasje, spotprijs,opties, nieuwprijs tov vraagprijs, degelijkheid van de 2.0 dci motor en lage verbruik, fabrieksgarantie... Is maar een idee hoor, wil niet bedweterig doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenIk kan hem nu toch moeilijk aan dezelfde prijs te koop zetten als een 2010 model ?
Het is de goedkoopste 2014 op autoscout als je die ene met 1.5 dci en 80000kms (en basisversie zonder leder, ...) niet meerekent...
Er zit nog meer dan een jaar fabrieksgarantie op en maar 40K km... Toch beetje appelen met appelen vergelijken
Je hebt wel een punt dat het moeilijk zal zijn om te verkopen, maar ik volg wat DHL zegt...hij zal niet sneller verkopen door hem nog goedkoper te zetten...
Elk potje heeft zijn dekseltje...met de deze moet je wel effe geduld hebben, maar dat komt wel goed...someday ...over the rainbow...
Ik ga pas ambetant beginnen worden tegen maart...daarvoor kan ik hem nog goed gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVind de foto's heel erg mooi. Krijg zo zin om hem te kopen lol... Ziet er echt splinternieuw uit en je hebt ook een mooi interieur.
geen enkel krasje op de lak, geen enkel krasje op de velg, leder elke maand goed gereinigd, ...
kom maar af hahaWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment