Vrouwtje wil haar Scenic niet vervangen door een coupe... Boodschappen en kids. Anders zou het echt een prachtige aanbieding zijn. Is trouwens één van de mooiste Renaults uit het gamma.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2014 Renault Laguna coupé 2.0 dci initiale
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenJe weet dat ik liefhebber van je wagen (aja heb oook zoiets ) maar sorry dat ik het moet zeggen maar vind die van u niet zo gunstig geprijsd voor de markt. Het ding is, u wagen zal het wel waard zijn maar is niet aantrekkelijk voor kandidaat kopers aangezien die eerder geneigd zullen zijn dan eentje te halen van enkele jaren ouder aan vele duizenden eurie's minder tot wel de helft, je ziet het verschil ook niet met een model van 2008 of 2015 (buiten de ledlampjes vanvoor).
Je bent ook een particulier uiteraard en dat schrikt mensen af. Het is natuurlijk maar een vraagprijs, je moet maar die mens vinden en dan heeft hij een leuke complete wagen. Ik vrees echter dat je hem voor die prijs niet gaat vinden.
Toch succes met de verkoop van deze prachtcar. ps: zalige advertentie
Comment
-
Dit is ook niet echt een discussie waarbij men gewoon over de prijs zaagt, zoals in de meeste andere verkoopstopics gebeurt.
Bdp haalt nuchter, eerlijke argumenten aan zonder de prijs of de verkoper te veroordelen. Berengun kan dat wel hebben, als ik zijn, ook eerlijke en nuchtere reactie lees.
Feit is inderdaad dat dit waarschijnlijk een vrij moeilijk verkoopbare auto is die echt door iemand die precies dát model zoekt gekocht zal moeten worden. Ik kan hem wel smaken..
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
ons Francinneke gaat naar haar 2 jaar (22maanden oud nu) en dus is ze vandaag op tweede onderhoud geweest bij Renault en ook ineens de achterste remmen al mee vervangen
Aangezien we in een nieuw jaar zitten zal ik nog wat zakken met de prijs zodat die ook interessant blijft : 17500 euro (autoscout en consoorten pas ik later wel eens aan, nu even geen tijd daarvoor)
krasjes zijn er nog steeds nergens trouwens, t is nog altijd gelijk ne nieuweLast edited by berengun; 05/01/2016, 18:10.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Heb je al wat reacties gehad of blijft het stil?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeb je al wat reacties gehad of blijft het stil?
niet dus
ik heb 2 keer mensen gehad die ook ongeveer de vraagprijs wilden betalen, lage biedingen zijn er ook geweest, maar daar ben ik niet op ingegaan ( ik heb nog 2 maanden tijd daarvoor )
- bij de eerste kwam de financiering niet in orde
- bij de tweede : wet van murphy....echt he...nooit iets aan de hand gehad met de auto, nooit geen probleem of niks..er komt iemand kijken, ik wil de rechterdeur open doen (die wordt nooit gebruikt want ik zit altijd alleen) en ik heb 3 keer moeten proberen vooraleer ze open ging.... Mensen hebben een laguna coupe gekocht maar een andere...ja, geeft geen goed beeld he...k was ni goed gezind, allez, echt zo ne perfecte auto qua betrouwbaarheid, nooit iets mee voor... en net dan....
Mensen zijn weg, deur ging open gelijk normaal
ma bon, blijkbaar is er toch iets dat kan vervangen worden, volgende week gaat hij terug naar de garage en wordt de slotplaat vervangen, dan kan ik den auto weer met een gerust geweten aan iemand presenteren =)
Ondertussen staat de prijs lager dan wat die 2 mensen wilden betalen, dus ik panikeer nog niet...dik lopen ze ni, maar iemand zal toch wel ooit interesse hebben...only need oneWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenroodgloeiend staat de telefoon....
niet dus
ik heb 2 keer mensen gehad die ook ongeveer de vraagprijs wilden betalen, lage biedingen zijn er ook geweest, maar daar ben ik niet op ingegaan ( ik heb nog 2 maanden tijd daarvoor )
- bij de eerste kwam de financiering niet in orde
- bij de tweede : wet van murphy....echt he...nooit iets aan de hand gehad met de auto, nooit geen probleem of niks..er komt iemand kijken, ik wil de rechterdeur open doen (die wordt nooit gebruikt want ik zit altijd alleen) en ik heb 3 keer moeten proberen vooraleer ze open ging.... Mensen hebben een laguna coupe gekocht maar een andere...ja, geeft geen goed beeld he...k was ni goed gezind, allez, echt zo ne perfecte auto qua betrouwbaarheid, nooit iets mee voor... en net dan....
Mensen zijn weg, deur ging open gelijk normaal
ma bon, blijkbaar is er toch iets dat kan vervangen worden, volgende week gaat hij terug naar de garage en wordt de slotplaat vervangen, dan kan ik den auto weer met een gerust geweten aan iemand presenteren =)
Ondertussen staat de prijs lager dan wat die 2 mensen wilden betalen, dus ik panikeer nog niet...dik lopen ze ni, maar iemand zal toch wel ooit interesse hebben...only need one2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichtenheeft Herbie genen, die wou zijn deuren voor vreemde ook niet openen. Francine wil bij u blijven.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Dat het een moeilijk te verkopen model is hebben we hier al meermaals gezien.
Je moet er inderdaad maar ene hebben.den borre
Int3x0r
Comment
-
Awel ik heb mijn wagen nu 9 maanden en het enige mankement dat af en toe eens de kop opduikt is net hetzelfde. Ik heb ook keyless en die van mij gaat altijd van de eerste keer open met sleutel op zak maar de passagierkant durft soms eens niet open gaan. Dit gebeurt zo is af en toe, om de paar weken maar dan lost het zichzelf weer op.
Qua verkoop heb ik mijzelf er al bij neergelegd als hij weg gaat dat ik geduldig zal moeten zijn (op die ene die de auto wel appreciert en erkent) of wegdoen voor weinig aan een dealer.Last edited by SteakFriet; 07/01/2016, 12:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEn eerlijk... zal niet makkelijker gaan nu Laguna vervangen wordt door Talisman. Jammer want mooie wagen.
Comment
-
Die keyless die soms niet lijkt te werken... Is dat na enkele dagen stil staan? Zo ja, na enkele dagen komt de wagen in een soort van besparingsmodus. Dan volstaat het niet meer je hand gewoon voor de sensor te houden, je moet effectief aan de klink trekken vooraleer die open springt. Misschien daar iets verkeerd gegaan of ging hij ook niet open als je aan de klink trok?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDie keyless die soms niet lijkt te werken... Is dat na enkele dagen stil staan? Zo ja, na enkele dagen komt de wagen in een soort van besparingsmodus. Dan volstaat het niet meer je hand gewoon voor de sensor te houden, je moet effectief aan de klink trekken vooraleer die open springt. Misschien daar iets verkeerd gegaan of ging hij ook niet open als je aan de klink trok?
Comment
-
Achter de klink zit een sensor. Als je je hand tussen de klink en de sensor steekt, gaan de deuren ontgrendelen. In die spaarmodus moet je eerst eens aan de klink trekken, de wagen ontgrendeld dan en dan terug eens trekken om de deur te openen. Snap je ongeveer wat ik bedoel, niet makkelijk uit te leggen...
Comment
-
Nu nog wachten op een slotje op het topic.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAchter de klink zit een sensor. Als je je hand tussen de klink en de sensor steekt, gaan de deuren ontgrendelen. In die spaarmodus moet je eerst eens aan de klink trekken, de wagen ontgrendeld dan en dan terug eens trekken om de deur te openen. Snap je ongeveer wat ik bedoel, niet makkelijk uit te leggen...
Comment
Comment