Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt zeker en vast!
Ik heb echter maar 8000 euro te spenderen, dus als er morgen iets kapot gaat (bv alternator, 1 of andere stuurdoos) zit ik in de problemen.
Als een liefhebber (en medeforummer) er misschien al 7K voor veil heeft, dan mag je verwachten dat een andere gewone koper er minder zal voor willen betalen.
Als de gangbare prijs 6K is, kan je toch moeilijk +2K verantwoorden enkel omdat ie er mooi bijstaat? Beetje schrobben en opblinken en elke andere w211 staat er proper bij. Dat verantwoord volgens mij toch niet uw meerprijs hoor. Niettegenstaande vind ik het een mooie wagen, maar ik zou er zelf ook niet meer dan 6K voor betalen ...
Als ik zie dat mensen voor die oude 190 en 124 wrakken nog 4000euro durven neertellen dan is dit juist een koopje.
Voor 4K heb je al geen wrak meer hé, en er is nog altijd een verschil tussen 4 en 8K dacht ik. Met 4k heb je zeker nog reserve voor eventuele kosten, kan je dat zeggen als je al 8K hebt gelegd? Kan voor sommigen al veel geld zijn. Als ik zie hoeveel ik nog voor mijn c-klasse krijg, wel al een Euro4, rijd ik hem liever op ...
Ik hoef geen enkele moeite te doen om deze auto te verkopen voor méér dan €6000 hoor. Zal de uiteindelijke verkoopprijs hier zeker laten weten. Momenteel staat hij nog niet op Kapaza.
W211 zijn veelal goed gebruikte auto's die zo goedkoop mogelijk rijdend worden gehouden, dat is nu eenmaal het lot van een oudere E. In vergelijking met die fameuze W211 voor de zogenaamd gangbare prijs van €6000 is deze auto in nieuwstaat, ook technisch.
Ik blijf de W211 een prachtige wagen vinden, zeker in deze kleur. En er zijn al heel wat W211 die bewezen hebben 1.000.000 km aan te kunnen.
Ik kan het niet over mijn hart krijgen de mijne weg te doen voor een habbekrats, nu net 75000 km en elk jaar op onderhoud en meer. Net automaat laten spoelen, nieuwe veren, nieuwe fuseekogels, nieuwe bandjes, filters,... Kan er weer wat jaren tegen.
wat is 8000 euro als je nog minstens 8 jaar plezier aan deze wagen zal beleven? En wetende dat je er nog 100.000den km kan bij zetten.
Zeer mooie wagen,maar zal jaar na jaar moelijker te verkopen zijn. En tegen 2020 gaat hij naar afrika voor een habbekrats omdat je er dan niet meer mag mee rijden. Slechte vooruitzichten voor alle dieseleigenaars met wagens vandie tijd (ik rij volvo S60D5),dus zit in hetzelfde schuitje.
Maar voor 6000euro doe ik waarschijnljjk mijn S60 van de hand en rij mercedes!
Ik blijf de W211 een prachtige wagen vinden, zeker in deze kleur. En er zijn al heel wat W211 die bewezen hebben 1.000.000 km aan te kunnen.
Ik kan het niet over mijn hart krijgen de mijne weg te doen voor een habbekrats, nu net 75000 km en elk jaar op onderhoud en meer. Net automaat laten spoelen, nieuwe veren, nieuwe fuseekogels, nieuwe bandjes, filters,... Kan er weer wat jaren tegen.
wat is 8000 euro als je nog minstens 8 jaar plezier aan deze wagen zal beleven? En wetende dat je er nog 100.000den km kan bij zetten.
Ja klopt zeker, dat deze auto een miljoen bolt twijfel ik ook niet aan.
Maar, stel dat ik deze koop voor de vraagprijs en de Sbc gaat kapot, da's 1500euro minimum en dan nog een ander folieke (alternator bv) gaat nog stuk dan is dat plots een hele dure auto he. Voor dat geld kon ik dan eve goed een facelift kopen.
Zeer mooie wagen,maar zal jaar na jaar moelijker te verkopen zijn. En tegen 2020 gaat hij naar afrika voor een habbekrats omdat je er dan niet meer mag mee rijden. Slechte vooruitzichten voor alle dieseleigenaars met wagens vandie tijd (ik rij volvo S60D5),dus zit in hetzelfde schuitje.
Maar voor 6000euro doe ik waarschijnljjk mijn S60 van de hand en rij mercedes!
Deze Mercedes is een klasse hoger dan de S60, maar net door dat deze MB al wat geavanceerder is moet je wel rekening houden met een hogere onderhoudskost. SBC is daar een mooi voorbeeld van.
Ja klopt zeker, dat deze auto een miljoen bolt twijfel ik ook niet aan.
Maar, stel dat ik deze koop voor de vraagprijs en de Sbc gaat kapot, da's 1500euro minimum en dan nog een ander folieke (alternator bv) gaat nog stuk dan is dat plots een hele dure auto he. Voor dat geld kon ik dan eve goed een facelift kopen.
Ik denk dat je om deze op de baan te houden rekening moet houden met een 1500 tot 2000 per jaar aan onderhoud en herstellingen. Dus als je die voor 8 koopt heb je een mooie deal denk ik, maar dan moet je er eigenlijk 10 hebben liggen in mijn ogen.
Dat heb je trouwens met alle wagens in deze klasse, A6 5-reeks ..., en ga je een klasse hoger mag je nog wat meer tellen. Een E of een S kopen zou ik heel graag doen, maar ik kan het momenteel niet opbrengen om zoveel in een auto te steken, ook al krijg je er heel veel voor terug.
En al die eco shit nekt heel de markt voor deze wagens. Ik kende vroeger nog wel wat mensen, die resoluut voor dit soort wagens gingen. Tegenwoordig zie ik die ook met recente eco bakjes rijden ...
Ik denk dat je om deze op de baan te houden rekening moet houden met een 1500 tot 2000 per jaar aan onderhoud en herstellingen. Dus als je die voor 8 koopt heb je een mooie deal denk ik, maar dan moet je er eigenlijk 10 hebben liggen in mijn ogen.
Ik denk dat je om deze op de baan te houden rekening moet houden met een 1500 tot 2000 per jaar aan onderhoud en herstellingen. Dus als je die voor 8 koopt heb je een mooie deal denk ik, maar dan moet je er eigenlijk 10 hebben liggen in mijn ogen.
Dat lijkt me ruim gerekend!
Of je zou veel km's moeten maken.
Wacht dan nog drie jaren en die dikke diesels staan aan weggeefprijzen te koop,behalve de recente occasies,die worden duurder omdat je met de oude niet meer de baan op mag (of geen enkele stad meer in)
Comment