Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Schitterend exemplaar, vraagprijs lijkt mij niet overdreven, gezien de staat waarin deze verkeert. Geduld hebben en wachten op een echte belg. Dan verkoop je hem sowieso aan deze prijs.
Heb een E Coupé gekocht.
Eergisteren kwam er iemand kijken die al meerdere 211's was gaan bekijken die bijzonder verbaasd was over de staat en geen enkel probleem had met de vraagprijs. Was geen Belg maar een Bulgaar voor export naar zijn familie. Uiteindelijk is de verkoop dan toch niet doorgegaan met een smoes maar ik heb wel gemerkt dat ik de waarde correct heb ingeschat. Zelf zou ik hem onmiddellijk kopen als ik een auto zou zoeken in die prijsklasse, zo zijn er vast nog mensen.
Je zou de auto erg beledigen als je hem wél uit je hoofd kreeg.
Dit is echt wat je moet hebben hé! Er komt echt niets beters online.
Heb altijd beseft hoe goed de auto wel is maar nu doe ik dat nog meer dan ooit. Die recente coupé is evenwaardig maar niet beter zoals je uiteraard zou verwachten.
Misschien kunnen jullie mekaar tegemoet komen qua prijs?
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Toen ik in 2005 mijn net geen 9 jaar oude W124 wilde vervangen door een recentere auto (max. 3-tal jaar oud) werd het alvast geen W211 omwille van de weinig lovende verhalen die ik over deze generatie te horen kreeg en achteraf gezien ben ik blij dat ik me niet laten verleiden heb, hoe mooi ik ze ook vond.
Als ik zie dat mensen voor die oude 190 en 124 wrakken nog 4000euro durven neertellen
Hoe je ook draait of keert (ik heb met beiden gereden en heb er ettelijke 100.000-en kilometers mee afgemaald): dat was pure degelijkheid en betrouwbaarheid ... wat dus helaas niet van hun opvolgers kon gezegd worden: niet van de C's (de C200D buiten beschouwing gelaten) en helaas ook niet van de E's.
Ik ben zelfs bereid om meer (lees: veel meer) neer te tellen voor een (naar mijn normen perfecte) W124-break.
Ziet er keurig uit Gere, niet aan mij besteed maar succes met de verkoop !
ik vind dat echt larie hoor, er zijn slechte van elke serie...er waren ook slechte 124 indertijd wees er maar zeker van...maar al wat nu nog bolt van de latere series is ook nog goed, aja anders lagen ze al op stort
ik vind dat echt larie hoor, er zijn slechte van elke serie...er waren ook slechte 124 indertijd wees er maar zeker van...maar al wat nu nog bolt van de latere series is ook nog goed, aja anders lagen ze al op stort
Da's ook waar! En nu ik er de laatste tijd op let viel het me op dat je ook nog veel pre fl 211s ziet.
Natuurlijk is mijn ervaring larie bobo, you're the man ! ...
Je hebt geen ervaring.
Ook niet onvriendelijk bedoeld trouwens, ik geef gewoon een kritische respons.
Ikzelf heb al 123, 210 en 211 gehad.
De afwerkingskwaliteit van een 211 is subliem, ik ken de E60 ook goed en die komt niet in de buurt.
Met deze auto is trouwens nooit iets mis geweest, hij valt te kwalificeren als uitermate betrouwbaar zelfs en dan kom jij vertellen dat ze onbetrouwbaar zijn.
Er rijden nog gigantisch veel 211 PFL's rond met tevreden eigenaars.
SBC is ook slecht zeker? Dat is wellicht het beste remsysteem dat ooit op de markt was.
Volgens mij is de negatieve perceptie rond de 211 PFL gewoon jammer voor degenen die eventueel graag zo'n auto willen kopen.
Ik neem aan dat de eerste modellen tien jaar geleden problemen hadden met de elektronica en da's jammer. Maar ik vind het destijds implementeren van eventueel storingsgevoelige elektronica fascinerender dan de trend van mindere kwalitatieve afwerking vandaag bij Mercedes.
Er zijn ook veel problemen geweest in verband met de automatische versnellingsbakken die stukgingen door een slechte koeler maar in zeer veel gevallen is dit door Mercedes rechtgezet en meer dan 10 jaar later is het onmogelijk dat dergelijk probleem nog zou manifesteren, tenzij je een exemplaar zou kopen let 20.000 km.
Toen de FL uitkwam las ik hier dat die auto veel beter zou rijden dan de PFL. Het enige verschil is dat de motoren iets meer vermogen hadden. Verder was dat alleen maar de verderzetting van het model waarbij op allerlei technische zaken bespaard werd door ze soms simpelweg weg te laten.
Graag nodig ik iedereen uit die twijfelt aan de bouwkwaliteit en betrouwbaarheid van een 211 om de mijne eens te komen bekijken en ermee te rijden. (Hij is speciaal daarvoor nog ingeschreven trouwens)
Het aantal 211s dat ik nog zie rijden valt op, dus zooooooo slecht zullen ze niet zijn?
Ze hebben gewoon nog al een slechte reputatie gekregen met de tijd, ik blijf twijfelen om mijn bod nog 1 laatste maal te verhogen...
Graag nodig ik iedereen uit die twijfelt aan de bouwkwaliteit en betrouwbaarheid van een 211 om de mijne eens te komen bekijken en ermee te rijden. (Hij is speciaal daarvoor nog ingeschreven trouwens)
Ik ben enorm aan het twijfelen of dat wel betrouwbare bakken zijn. Mag ik er nu eens mee rijden?
Gisteren meegereden met een W211 van 2004. Is dat al een facelift of niet?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment