Hallo,
Door het binnenkort verkrijgen van een bedrijfswagen en omdat mijn vriendin niet durft rijden met deze, volgens haar te grote wagen, heb ik besloten mijn bimmer te verkopen.
De wagen heeft Heel veel opties!
Toen ik hem in april vorig jaar heb aangekocht via BMW was het een net vrije, ex directiewagen. Hij zat toen precies een dag in hun tweedehands gamma en had 102.000 km.
Deze wagen heeft nog de vorige motor die geen problemen heeft met de ketting! Heb hier voor mijn aankoop goed naar geïnformeerd!
De wagen heeft nu een jaar later 155.000 km (90% autosnelweg kilometers)
Prijs:
VERKOCHT!!!!
Opties:
AUB GEEN export wagen!
Er kan eventueel bij verkoop een factuur voor 50% opgemaakt worden.
Door het binnenkort verkrijgen van een bedrijfswagen en omdat mijn vriendin niet durft rijden met deze, volgens haar te grote wagen, heb ik besloten mijn bimmer te verkopen.
De wagen heeft Heel veel opties!
Toen ik hem in april vorig jaar heb aangekocht via BMW was het een net vrije, ex directiewagen. Hij zat toen precies een dag in hun tweedehands gamma en had 102.000 km.
Deze wagen heeft nog de vorige motor die geen problemen heeft met de ketting! Heb hier voor mijn aankoop goed naar geïnformeerd!
De wagen heeft nu een jaar later 155.000 km (90% autosnelweg kilometers)
- Eind maart laatste onderhoud gekregen waarbij alle filters vervangen geweest zijn (inclusief pollen filter en diesel filter) - Factuur aanwezig
- Waterpomp recentelijk vervangen na klein lek. Geen erg maar voor de zekerheid toch maar laten vervangen door garage.
- Onderhoudsboekje aanwezig + Historiek van alle interventies tot aan 102.000 km. Hierna enkel nog onderhoud geweest zonder verdere interventies.
- Banden en remmen nog 50% ok!
- Maniakaal onderhouden (wekelijks zelf gepoetst en 2 jaarlijks ge waxed)
- Pas gekeurd met groene kaart en als enige opmerking het kenteken verlichting waarvan 1 kant niet meer werkte -> nieuw lampje heeft dit opgelost.
Prijs:
VERKOCHT!!!!
Opties:
- FULL Xenon
- Lederen interieur - Luxe Business uitvoering (beige)
- bijbehorende tapijten (praktisch nieuw)
- Verwarmde zetels
- Airco
- Panoramisch dak (perfect in orde)
- Automatische ruitenwissers
- Dag rijlichten (blijven altijd branden maar kunnen uitgeschakeld worden in navigatiesysteem)
- Professional NAVI met 2015 kaarten inclusief flitspalen - GROTER scherm!
- Verwarmde buitenspiegels met led verlichting onderaan
- Interieur sfeerverlichting wanneer lichten aangaan (in business pakket BMW)
- USB aansluiting + AUX aansluiting
- Follow me home verlichting
- Automatisch dimbare achteruitkijk spiegel
AUB GEEN export wagen!
Er kan eventueel bij verkoop een factuur voor 50% opgemaakt worden.
Comment