Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2008 BMW 520d LCI Full option

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2008 BMW 520d LCI Full option

Hallo,

Door het binnenkort verkrijgen van een bedrijfswagen en omdat mijn vriendin niet durft rijden met deze, volgens haar te grote wagen, heb ik besloten mijn bimmer te verkopen.

De wagen heeft Heel veel opties!
    Toen ik hem in april vorig jaar heb aangekocht via BMW was het een net vrije, ex directiewagen. Hij zat toen precies een dag in hun tweedehands gamma en had 102.000 km.

Deze wagen heeft nog de vorige motor die geen problemen heeft met de ketting! Heb hier voor mijn aankoop goed naar geïnformeerd!

De wagen heeft nu een jaar later 155.000 km (90% autosnelweg kilometers)

• Eind maart laatste onderhoud gekregen waarbij alle filters vervangen geweest zijn (inclusief pollen filter en diesel filter) - Factuur aanwezig
    • Waterpomp recentelijk vervangen na klein lek. Geen erg maar voor de zekerheid toch maar laten vervangen door garage.
    • Onderhoudsboekje aanwezig + Historiek van alle interventies tot aan 102.000 km. Hierna enkel nog onderhoud geweest zonder verdere interventies.
    • Banden en remmen nog 50% ok!
    • Maniakaal onderhouden (wekelijks zelf gepoetst en 2 jaarlijks ge waxed)
    • Pas gekeurd met groene kaart en als enige opmerking het kenteken verlichting waarvan 1 kant niet meer werkte -> nieuw lampje heeft dit opgelost.

Prijs:
    VERKOCHT!!!!

Opties:
    • FULL Xenon
    • Lederen interieur - Luxe Business uitvoering (beige)
    • bijbehorende tapijten (praktisch nieuw)
    • Verwarmde zetels
    • Airco
    • Panoramisch dak (perfect in orde)
    • Automatische ruitenwissers
    • Dag rijlichten (blijven altijd branden maar kunnen uitgeschakeld worden in navigatiesysteem)
    • Professional NAVI met 2015 kaarten inclusief flitspalen - GROTER scherm!
    • Verwarmde buitenspiegels met led verlichting onderaan
    • Interieur sfeerverlichting wanneer lichten aangaan (in business pakket BMW)
    • USB aansluiting + AUX aansluiting
    • Follow me home verlichting
    • Automatisch dimbare achteruitkijk spiegel

AUB GEEN export wagen!

Er kan eventueel bij verkoop een factuur voor 50% opgemaakt worden.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 03/10/2015, 17:11.

Verkoop deze maar rap voor de ketting springt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Wat een reactie!!! heeft hij wel de n47? en dan nog...
      Op 150.000km zou dat dan al lang geweest zijn...

Comment

Mooie wagen, pas wel op met het woord 'full option'. Want dat is hij totaal niet.
        -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Wat een reactie!!!
          2222222222

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Dit is een zeer ongepaste reactie! De eerste LCI modellen hadden ook nog veelal een oudere goede motor hoor. Ik heb voor mijn aankoop heel goed geïnformeerd o.a op dit forum. Men heeft me goed uitgelegd waar ik moest op letten om zeker te zijn dat ik geen N47 motor had (o.a. andere vorm van motorkap enz.) en deze heeft degelijk nog de oude motor! Ter info ik denk persoonlijk niet dat BMW zelf, die op de hoogte was van deze problemen, een ex leasing BMW zou verkopen in tweedehands met 1 jaar garantie als ze weten dat dergelijke ketting ieder moment kan springen.
            Last edited by ; 21/06/2015, 10:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
              Mooie wagen, pas wel op met het woord 'full option'. Want dat is hij totaal niet.
              Bedankt voor de tip. Hij mist inderdaad zoals ik kan zien nog enkele kleine zaken om full option te zijn (hoewel hij ooit zo aangeboden is bij mij als full option). Hij heeft echter wel heel wat opties laat ons het zeker daar bij houden dan.
              Last edited by ; 21/06/2015, 10:06.

Comment

"banden en remmen 50%".....

Maniakaal onderhouden.....

Da rijmt niet he vriend.

B

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten

Da rijmt niet he vriend.

B
                  Zeveraar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raz3rt Bekijk Berichten
                    Bedankt voor de tip. Hij mist inderdaad zoals ik kan zien nog enkele kleine zaken om full option te zijn (hoewel hij ooit zo aangeboden is bij mij als full option). Hij heeft echter wel heel wat opties laat ons het zeker daar bij houden dan.
                    Dus hij is bij jou verkeerd aangeboden geweest, en nu doe jij net hetzelfde...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten

Da rijmt niet he vriend.

B
                      Vervang jij alles op 50% ?

Comment

Ja idd lol

Comment

Sjongejonge wat een reacties hier.

Veel succes met de verkoop. 't Is een mooie, complete wagen.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Aan de topic starter, als je graag jouw topic opgekuist ziet laat maar weten per Pm.
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Je moet echt wel karakter hebben om hier nog een viercilinder diesel te verkopen seg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Je moet echt wel karakter hebben om hier nog een viercilinder diesel te verkopen seg.

Mensen die hier regelmatig komen die weten dat. Iemand die hier enkel komt om zijn auto te slijten mag zich wel aan wat kritiek verwachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Mensen die hier regelmatig komen die weten dat. Iemand die hier enkel komt om zijn auto te slijten mag zich wel aan wat kritiek verwachten.

Is dat zo?
                                  Als dit de mentaliteit is dan denk ik dat we mss de huisregels eens gaan veranderen in de verkoopstopics.
                                  Iets in de trend van: Minimum 50 posts voor een TK topic op te starten en geen feedback in het topic zelf meer.

Comment

Er zijn iig wel een aantal niet ter zake doende reacties die er uit mogen.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Is dat zo?
                                      Als dit de mentaliteit is dan denk ik dat we mss de huisregels eens gaan veranderen in de verkoopstopics.
                                      Iets in de trend van: Minimum 50 posts voor een TK topic op te starten en geen feedback in het topic zelf meer.
                                      Zeker iets van minimum voor verkoopstopics lijkt me nodig. Zoals die kerel die nu met zijn CX-5 afkomt, geen idee waar dat zou moeten staan en dus maar zo'n beetje in't rond probeert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                        Zeker iets van minimum voor verkoopstopics lijkt me nodig. Zoals die kerel die nu met zijn CX-5 afkomt, geen idee waar dat zou moeten staan en dus maar zo'n beetje in't rond probeert.
                                        Dat heb ik net verwijderd, puur uit principe.

Comment

Working...
                                        X